Andermans auto bij jou voor de deur.

Discussie in 'De lounge' gestart door MHMW, 30 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    (haha, je bent dus niet de enige hoor, die zich hier druk om kan maken! Ieder zijn ding, toch?? :p)

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Houdt wijselijk der mond dicht ;)

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    slotje doen dan maar :D

4. MHMW

MHMW Niet meer actief

Waarom ? Ik vind het niet nodig hoor.

5. esmeralda76

esmeralda76 Actief lid

1 nov 2010
    345
    0
    0
    Helaas werkeloos
    Hillegom
    Je kan er bar weinig aan doen.
    Ik werk zelf in de takel en berging branch en word geregeld gebeld om een auto weg te slepen omdat die voor iemands uitrit staat of ergens staat waar niet mag.
    We mogen en kunnen dat juridisch niet doen.
    Het is en blijft een openbare plek.
    De politie bellen heeft ook geen nut, want die kan/wil er niks aan doen.
    Ben bang dat je er bij neer moet leggen hoe irritant je het ook wel niet vind.

6. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Ik denk dat ze beter gewoon een gesprek met haar buren aan kan gaan, waarschijnlijk hebben die mensen het niet eens door gehad.

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Mja maar intussen staat die auto er wel de 3 weken en das haar punt :p Maakt toch nie uit waar je je aan irriteert , iedereen gooit zn irritaties op t forum groot of klein.

*edit typfout*
    aww door jou quote kan nu iedereen zien dat ik niet zo snugger ben :p

8. MHMW

MHMW Niet meer actief

Precies :D

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    jaa dat klopt en ook iedereen geeft zijn/haar mening hoe gewilt of niet :p

10. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    De caravan heeft ws op de oprit gestaan en ze zijn de auto vergeten?!

Het is wel vervelend dat je last hebt van de zon. Nog maar even ;)

De dochter van mijn overburen had haar auto op 'onze' plek gezet. Op zich geen drama, maar als je net die parkeerplaats hebt schoongemaakt van de dikke laag ijs en sneeuw afgelopen winter, word je niet echt blij.

11. MHMW

MHMW Niet meer actief

Maar Mamavan5, hoe kom je erbij dat ik niet wil horen dat andere het niet met mij eens zijn ? Dat zie je nergens in mijn berichtjes terug. Ik hoef, als ik een topic open, echt niet te horen hoe andere mij allemaal gelijk geven hoor.

12. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    nee maar als je gaat zeggen dat mensen die jou ongelijk geven met bak stront gooien komt dat voor mij op hetzelfde neer ;) maar goed heb mijn mening geven dus vind het prima zo:)

13. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Daar heb ik ook vaak last van. Heel irritant is dat, maar je kan er gewoon heel weinig tegen doen. Meestal doe ik de vitrage dicht. Heb ik er geen last van.

14. MHMW

MHMW Niet meer actief

Nee ik bedoelde met 'bak stront gooien' dat hier ontzettend fel op werd gereageerd. Ik heb meteen geen leven meer, ben een zeur en moet een hobby gaan zoeken. Een andere mening is echt niet erg, maar behandel elkaar netjes. Inderdaad einde discussie. Jij denkt er anders over en dat is echt niet erg ;)

15. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Arme buren van de ts. Die moesten eens weten dat ze openbaar, op een zwangerschapsforum nota bene worden worden bediscuseerd.:D

16. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hahah, jaa eigenlijk wel :) Echt het zijn leuke mensen, hebben er kennis mee gemaakt. Ze hebben leuke kinderen etc. Alleen ik irriteer me aan hun auto :D

17. lilsuz

lilsuz Actief lid

5 mrt 2011
    267
    0
    0
    telefonisch adviseur ABN Amro
    Noord-Brabant
    kan het met voorstellen... wij hebben hier ook openbare plekken en de buren hebben ook 2 autos als er 1 voor onze deur staat vind ik dat ook irritant!! maargoed idd een kwestie van rekening houden met een ander.. maar dat vinden heel veel mensen tegenwoordig moeilijk (niet hier hoor maar algemeen)!

18. Dani11

Dani11 Niet meer actief

helemaal mee eens. iedereen mag zijn mening hebben en uiten, maar val een ander niet persoonlijk aan je kent ts niet persoonlijk dus hoe kun je zeggen dat ze geen leven heeft etc?
    heel trieste mensen zitten hier tussen hoor....

19. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik neem dan dus aan dat jij zelf ook een triest mens bent je valt tenslotte ook mensen persoonlijk aan nu die je niet kent ;)

maar TS bij deze voel ik mij dan niet aangesproken ik heb dat soort opmerkingen niet gemaakt alleen dat ik een donkerbruin vermoeden had dat er meer speelde ( maar dat is een vermoeden en geen feit)

20. Seth

Seth Niet meer actief

:(:(:(
    Dani bedoelde toch het woordje "je" als in het algemeen.....
    dus als "men" zeg maar....

(denk zelfs dat het niet alleen doelt op dit topic.... maar helemaal in het algemeen..)

Deel Deze Pagina