Hoi meiden, Ben m'n topic 'kwijtgeraakt', dus even mijn vraag opnieuw. Gistermorgen had ik hier namelijk last van en nu net weer. Als ik naar de wc ga en plas, dan voel ik een pijn opkomen, boven mijn schaambot. Echt pijnlijk. Daarna blijft deze pijn ook nog erg lang aanhouden, nu al een uur. Wat kan dit zijn? Ik hoorde blaasontsteking (heb ik echt m'n hele leven nog nooit gehad, en heb geen pijn met plassen, weet niet of dat moet?) of ik hoorde ook al dat dit komt omdat door je baarmoeder? Of moet ik toch aan iets ernstigs denken? Hoop dat jullie mij hier antwoord op kunnen geven
Ik hoef dus niet aan iets ernstigs te denken? Het trok net ook even naar m'n liezen toe, even maar, nu is dit weer weg, maar het gevoel boven m'n schaambot blijft.
Dat was ook altijd bij mij het enige symptoom van blaasontsteking. Let op, soms pas zichtbaar als het op kweek is gezet. Zou dus idd urine inleveren om te kijken of het bij jou ook het geval is
Ik ken wat je bedoelt. Ik had dit maar dan ook nog eens met scheurende bekken zegmaar erbij. Trok gewoon weer weg en kreeg het eens in de zoveel tijd. Nu heb ik het ook wat vaker maar volgens mij komt dat door het indalen. Ook bij mij werd er gezegd even urine inleveren gedaan kweek gezet en niets helaas. Nooit kunnen weten wat het nou presies was. Toch wrl al 30 weken zwanger Niet alles hoeft ernstig te zijn
Hoe jij het omschrijft, lijkt mij meer de baarmoeder die nu groter wordt en dat brengt ook een heel vervelende pijn mee. Ik zou zeker even urine bij de ha binnen brengen en het laten nakijken.
Hoi meiden, De pijn boven mijn schaambot is weg. Ik heb net wat bloed verloren, meer bruin/rozig met slijm vermengd en heb nu een soort ' drukgevoel' links boven m'n schaambot. Zou dit nog een soort van innestelingsbloeding zijn en het inderdaad m'n baarmoeder is die aan het groeien is? Heb geen krampen. Ga morgen anders even m'n urine wegbrengen, moest vanmorgen al op tijd werken en kon niet langs de huisarts. Dit moet toch met ochtendurine hè?!
Ik zou ook eveb de vk inlichten en zeker door dat wat bloedverlies. Hoeft niets ernstig te zijn maar ze willen het wel altijd weten. Ik ben ook gewoon ongesteld geweest toen ik zwanger was dus hoeft niets ergs te zijb. Ze zeggen het wel maar bij mij hoefde het niet wel werd gezegd dat ik het middenste deel plasje moest opvangen. Dus eerst beetje plassen dan wat plas in het potje en dan de restjes weer weg.
Hoi Elleke, Heb ff gegoogled voor je en kwam dit tegen: Het bloed van de innestelingsbloeding is meestal geen rood bloed, maar bruin en soms zelfs zwart bloed, gezien de afstand die het bloed aflegt van de baarmoeder naar de vagina, en de veroudering en stolling van het bloed onderweg, maar is soms ook roze door de verdunning met de vaginale afscheiding. Een innestelingsbloeding bevat meestal ook geen bloedstolsels. De innestelingsbloeding kan optreden wanneer iemand ongesteld moet worden. Het is dan een klein beetje bloed dat verloren gaat, dit komt omdat de baarmoederwand een beetje beschadigd is. Het kan ook pas worden opgemerkt wanneer vrouwen vijf of zes weken zwanger zijn. Als het over een lichte en korte innestelingsbloeding gaat, dan hoeft niemand zich daarover zorgen te maken. Hopelijk heb je hier wat aan!