Beste allen Waarschijnlijk ben ik niet de enige die onrustig is en moeite heeft met afwachten. Maar in ieder geval even m'n gedachten kwijt kunnen lucht al op!! Ik ben gestopt met de pil en mijn laatste menstruatie was 12 t/m 15 november. Mijn vriend en ik willen heel graag samen een kindje Nu vind ik het moeilijk in te schatten wanneer ik m'n menstruatie deze maand hoor te krijgen. Maar wegens m'n cyclus voor de pil, ben ik een beetje uitgegaan van a.s. vrijdag/zaterdag. Afgelopen weekend kreeg ik ontzettend last van m'n onderrug en onderbuik, aparte witte afscheiding, mijn borsten zijn gevoelig, tepels lijken groter. Dit houdt inmiddels al 4 dagen aan. Vanaf vanochtend heb ik ook een 'beroerd' gevoel en ben ik met vlagen heel misselijk. Normaal gesproken heb ik nergens last van rondom mijn menstruatie. En de symptomen die ik nu ervaar doen me sterk denken aan m'n eerdere zwangerschap, die niet is voldragen. Ik probeer mezelf in te houden om niet te hard van stapel te lopen. Maar ik betrap me erop dat ik met de dag zenuwachtiger wordt. Ik kon het niet laten om eerder deze week en vandaag een test te doen. Beiden negatief. Waarschijnlijk zal ik gewoon de komende dag moeten afwachten.. Er spookt echt van alles door mijn hoofd. Is het hcg nog niet voldoende aanwezig, is mijn nod nog afwachten, of ben ik niet zwanger.. Ik ben zo ontzettend onrustig en ik hoop zo dat ik in verwachting ben. En daarmee tevens bang voor de teleurstelling als het niet zo blijkt te zijn. Pff...
Hay! Ja dat wachten blijft een hel! Ik ben momenteel 6 dagen overtijden test nog negatief dus weet er alles van haha Maar begrijp ik dat net pas bent gestopt met de pil? Dan kunnen je symptomen ook komen van t ontipillen namelijk.. Ik had dit ook de eerste maand nadat ik gestopt was, was er echt van overtuigd dat ik zwanger was maar helaas.. Maar ja je weet t nooit! En zeker als je wel al langer van de pil bent klinkt t hoopvol! Ik zegnog even wachten tot wanneer je de kt dat je evt, ongi zou kunnen worden en dan een test doen alsje t niet wordt Succes!! Duim voor je!!
Ik ben precies dezelfde dagen ongesteld geweest..ook gestopt met de pil...al die dingen die jij op noemt heb ik ook gehad..ik zit nu eigenlijk te wachten op mijn menstruatie...je lichaam kan je goed voor de gek houden. dit kan heel goed door het ontpillen komen...
Ja herkenbaar! Ik voel ook allerlei dingen die me niet bekend zijn ten opzichte van andere maanden. Ik ben al 2 jaar van de pil af maar niet serieus bezig met kindjes. Toch hoop ik t elke maand weer, dus ook nu. Maandag roze afscheiding gehad en buikpijn terwijl komende zondag pas mn nod is. Die klacht had ik nog niet eerder met als gevolg: onzekerheid en weer volop ermee bezig!! Afwachten lijkt voor ons allen de beste optie, en de moeilijkste!!
Ik doe ook mee! 10 t/m 14 november voor het laatst ongesteld geweest en nu wachten! Heb ook al 2 testen versleten !
hoi alle dames ... ik lees zo nu en dan via google op deze forums nog wel eens wat leuke maar ook minder leuke dingetjes ..... maar goed ik heb dus toch maar het besluit genomen mij aan te melden op deze forums want ik dacht misschien dat iemand mij ook wel haar ervaringen met mij kan delen waar ik misschien ook wel weer wat mee kan .... je weet het niet .... ik zit op het moment namelijk met een paar dingetjes .... ik ben nu al 6 maanden gestopt met de pil .... ik heb toen na het stoppen 1 maand last gehad van het ontpillen ... daarbij loopt mijn menstruatie wel heel regelmatig .... en heb ik dus ook regelmatig gemeendschap met mijn vriend .... nou heb ik dus sinds mijn laatste vruchtbare periode vorige maand 3 weken bijna 4 weken terug een aantal klachten waarvan ik dus denk dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn .... maar ik durf het niet te hopen of zo ... het is echt van harte welkom maar heb me zelf namelijk al een paar maanden teleurgesteld dus vandaar ... maar hier komen dus mijn kwaaltjes van het moment .... misselijk met vlagen voor of na het eten de hele dag door dus ... soms wat lichte hoofdpijn ... savonds jeukerige tepels ... niks meer lekker vinden van eten ... vaak plassen .. veel drinken want van alles krijg ik dors .... weinig kunnen eten omdat ik heel erg snel vol zit dus moet vaker op een dag eten .... menstruatie krampen / lichte scherpje krampjes-steekjes in onderbuik of rond de navel .... mijn reuk is ook scherper geworden want ik ruik ineens een hoop vieze geurtjes en word daar ook wel is misselijk van :S ik ben ook veel moe als ik gelopen heb buiten met mijn hondjes dan lig ik liever weer op bed en kan ook moeilijk op staan smorgens ... als ik even rustig op de bank zit dan lijkt het net of ik de marathon gerent heb want mijn hart klopt dan sneller in rust dan normaal .... ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen durf nog niet te testen want mocht ik wel zwanger zijn dan zou ik nu pas bijna 4 weken zijn vanaf mijn vruchtbare periode gerekend dan .... en als het vruchtje nog te klein is in die tijd lijkt mij dat ik dan nog niet goed positief test ... help me alsjeblieft .... alvast bedankt voor jullie hulp en eventuweel tips en ervaringen waar ik wat mee kan .... groetjessss bella
@bella2012, als je zwanger bent kun je nu al wel testen hoor. Als je nu 4 weken na je vruchtbare periode zit had je 2 weken geleden al kunnen testen. Dus moet de test nu zeker positief zijn als je zwanger bent! Zou vandaag nog een test doen als ik jou was.
Vorige maand ben ik gestopt met de pil. Ik lees hier wel veel over ontpillen. Maar op 1 of andere manier zegt mijn gevoel dat dat het niet is. Maar dat kan ook zijn: ik hoop dat het dat niet is Morgen ga ik een test doen! spannend!
poeh hee, nou ik zou zeker even testen!!! ik heb zo'n enorme maagzuur de hele tijd en zo'n enorme zere rug. ook ik ben er weer erg veel mee bezig hoor! komt ook gewoon mede door al die klachten die mijn lichaam ineens aangeeft! zou dat maagzuur nu al kunnen? maagzuur was bij mijn vorige zwangerschap eigenlijk de enige klacht 9 maanden lang, vandaar dat ik daar nu zo van opkijk dat ik er last van heb. maar zo vroeg al??? ik bedoel, ik moet nog 3 dagen tot mijn nod!
Ja naja opzich kan t wel want er zijn ook dames die al 4 dagen voor hun nod positesten dus als hormoon hebben.. Wie weet..
Ik ben nu vier maanden gestopt met de pil en helaas de zelfde klachten gehad maar gewoon ongesteld geworden. Het moet dus ontpillen zijn geweest. Bubbels in mijn buik, vlagen misselijkheid met zelfs een aantal keer overgeven, moe, vreetkiks in zout en soms zout, bloedverlies een week voor nod en ga zo maar door. Helaas tot nog toe (daar ben ik ook blij mee) presies op tijd ongi geworden. Het wachten komt je soms je neus uit en dan ben ik pas vier maanden bezig, vreselijk voor de mensen die langer bezig zijn al! Maargoed er zit niets anders op. Succes met testen!!
maagzuur heb ik ook! een opgezette buik, terwijl ik amper eetlust heb en daardoor niet zoveel eet. Ik heb nu inmiddels al 6 dagen constant lage rugpijn (nooit last van) en bij vlagen menstruatie-achtige buikpijn. Grotere tepelhoven, blauwe ader ineens duidelijk zichtbaar. Zo kan ik nog wel doorgaan haha..
hahah dat doorgaan is zo herkenbaar. dit heb ik en dat en zus en zo! maar dit keer eens geen blauwe adres op mijn borsten. wel zeer en zwaar! morgenochten doe ik even een testje... op hoop van zegen al ga ik al weer meer naar het negatieve toe nu
haha, leuk om te horen dat ik niet de enige ben Ik doe er morgen ook 1! dan is het 28 dagen na mijn laatste menstruatie. Ik heb echt een voorgevoel. Mocht er morgen niks uit de test komen dan wacht ik wel weer een paar dagen komt vast goed, Succes morgen!!!
Helaas, mijn test was negatief Nu maar weer een paar dagen afwachten en kijken wat m'n lichaam doet..zucht..Frustratie. Jullie heel veel succes met testen, hoop op goed nieuws!
He balen cinta! Inderdaad even een paar dagen wachten en dan weer opnieuw testen als je nog niet ongi bent.. K zal duimen voor je!!