Kan iemand hier mij helpen? Ik snap namelijk even geen *** van mijn lichaam.. Ik gebruik FF om mijn temperatuur bij te houden, gewoon netjes volgens de regele nu al zo'n 5 maanden. So far so good.. Gister een paar druppels bloed, maar vandaag toch echt best behoorlijk wat bloederig slijm. Sorry voor het vieze praatje op de vroege ochtend. Opzich niks geks aan en dacht ik eigenlijk dat ik gewoon twee dagen eerder ongesteld zou worden, maar mijn temperatuur is nog steeds hoog, zelf iets hoger dan normaal na mijn eisprong.. Iemand ideeen? Dit is mijn kaartje van deze maand.
Het kan een menstruatie voorbode zijn, het kan ook een innestelings bloeding zijn. Ook bij een menstruatie komt het wel eens voor dat de temperatuur pas 1 a 2 dagen na het rood zakt. Even afwachten meis, hopelijk een zwangerschap. Overigs kun je uiteraard testen op 11 dpo, maar dat is aan jou
Nou ik heb dus getest, gister ook en er is wel een heel licht streepje. Maar ik heb nooit zo veel innestelingsbloed gehad. En ook nooit een hoge temperatuur als ik bloed.. Als ik ongesteld werd de laatste maanden zakte mijn temperatuur al een of twee dagen terug naar base voor er ook maar een krampje was in mijn buik, laat staan bloed. Daarom snap ik het niet.. Maar dank je wel voor je antwoord ik ga het maar afwachten dan!
Heb je foto van jouw test? Het kan uiteraard altijd een keer anders zijn. Zowel met innestelingsbloed als menstruatie. Fijn hè zo'n afwijkende cyclus
Pff nee! Ik heb drie maanden terug een miskraam gehad en ik was net zo blij dat het weer 'gewoon' was. Ik krijg het streepje echt niet goed op de foto, het is echt een behoorlijk tuur streepje. Ik zal het straks nog eens proberen met daglicht, misschien dat dat wat helpt
Als je nu pas een innestelingsbloeding hebt met rood verlies dan is de innesteling nu pas bezig en kan he onmogelijk posi testen op hcg. Was de innesteling al een paar dagen eerder en nu pas bloedverlies, dan had het bloedverlies bruin (oud) moeten zijn. Ik denk dat je ongesteld gaat worden terwijl je temp nog hoog is en dat je temp morgen gaat zakken.