ongeveer 2 maanden na de bevalling was ik ongesteld geworden, heel hevig, de keer erna was het een gewone ongesteld heid. de derde keer kwam en slijm uit en pas na een week een beetje bloed. de laatste keer helemaal niets behalve slijm en nu moet ik het weer zijn maar ook nog steeds niets. voor de zwangerschap was het allemaal stipt op tijd. ik ben een paar weken gelden bij de dokter geweest en die gooide het op hormonen, en dat m'n baarmoeder wat geirriteerd was. hij kon me wel ongesteld krijgen met pillen maar dat heb ik liever niet. ik begin me nu wel af te vragen waarom ik niet ongesteld word, ben bang dat het niet normaal is. heeft iemand dit ook meegemaakt? zwanger ben ik trouwens niet
Volgens mij komt dat best vaak voor na de bevalling dat de cyclus ontregeld is. Zeker weten doe ik het niet want ik had geen cyclus en toen was ik alweer zwanger
Ik ben nog helemaal niet ongesteld geworden na de bevalling...en dat is inmiddels bijna 10 weken geleden... ik heb wel sindsdien slijm en bruinige vloed, heb al een paar keer antibiotica gekregen want volgens de gyn. had ik een infectie maar de klachten zijn er nog steeds...
Ik heb het ook gehad, eerste menstruatie was ook erg heftig, de 2de snapte ik niks van. 2 dagen wel gevloeid, dan 2 dagen niet, toen weer een dag wel, en daarna was het weer over
ik vind dit heel erg fijn om te lezen, ik ben toch behoorlijk ongerust, ik had er absoluut geen rekening mee gehouden hoe het zou zijn na de bevalling. ben nu weer niet ongesteld geworden intussen. wel de krampen ed. ik dacht dat je je gewoon weer de oude ging voelen, maar dat valt nog behoorlijk tegen. ik ben zo blij dat ik niet de enige ben! hartstikke bedankt.. en nu maar hopen dat het lichaam zich snel hersteld. ik ben echt een mietje als mijn lichaam 'raar'doet
nou het is er weer! wel een ongelukkig moment. ben ik 2 maanden niet ongesteld geweest. gaan we 3 dagen naar parijs, komen we in het hotel aan ben ik het ineens. ach ben allang blij
Hoi, ik heb dat ook hoor. De eerste keer was na ong. 6 weken en toen was het gewoon. Maar na 3 weken werd ik weer ongesteld en ben het nu (9 dagen later) nog steeds! Als het morgen nog niet minder wordt, bel ik even de ha. Gelukkig ben ik niet de enige!
Hey meis ik had precies hetzelfde ongesteld geworden en ook daarna niet meer 3 mnd niet! Nu vorige week pas weer ongesteld geworden. Heel frusti maar het is niet anders ik hoop dat het nu regelmatiger komt.