anders kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 2 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Nou meiden ik heb even een vraagje


    Voor degene die zwanger is van een 2e of al een 2e heeft. Merkte jullie ook dat je anders inkopen doet voor je kleine. Ik merk dat ik anders kleertjes koop voor alysha nu we voor een 2e gaan.Net pyama's gekocht en heb er wel een beetje opgelet of een jongen ze ook aan kan en dat doe ik nu dus ook met rompers.
    Hebben jullie er ook een beetje rekening mee gehouden?
     
  2. Niet meer actief

    Oke waarschijnlijk niemand die dit herkent jammer, ben ik dan vreemd ofzo?
     
  3. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    waarschijnlijk ;)

    Ik ben nog niet zwanger geweest, dus ik kan je er niets over vertellen!
     
  4. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    ik denk dat je dat wel doet ja,je weet bij je eerste niet hoe alles gaat ik begin nu ook al anders te kopen als in mijn zwangerschap en de eerste 2 maand van mijn zoontje.Je weet nergens van dus je leert denk ik later wat handig is en niet dus koop je anders met een 2 kindje ;)

    Ik kocht steeds leuke kleertjes maar had niet in de gaten dat sommige kleertjes te warm zijn in bed en dus bijna niet aan heeft ;) aldoende leert men ;)
     
  5. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    nee hoor je bent niet vreemd
    ik had dat ook met me eerste ik had exspres de kleuren mint en lila gekocht ik vond dat kon voor beide :)
    dus vreemd ben je helemaal niet
    en nu tja Caitlin is onze laatste dus koop lekker alleen maar super meide stuff ;)
    veel roze dus met roesies hihihihi
    ze is dan ook op en top een meidje
    maar voor dat ik wist (met 17 weken zwangerschap) kocht ik idd toch kleertjes in de kleur creme zodat als het een knulte werdt hij ze ook aan kon
    maar nu niet meer dus :)

    gr debbie
     
  6. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Nee hoor helemaal niet vreemd! Ik heb 2 knullen en nu als ik voor hun kleren koop kijk ik af en toe ook al of een evt meisje het ook aan zou kunnen (de kans wordt natuurlijk wel groter ;) ) Dus nee niet gek! ;)
     
  7. Niet meer actief

    gelukkig hoor meiden dat ik niet de enige ben die anders koopt.

    Het scheelt een hele boel een tweede merk ik wel. Ik zat eens te kijken wat je nou nodig hebt voor een 2e, maar alle spuugdoekjes, hydro luiers, commode, ledikankt,kinderwagen alles kun je gebruiken van de eerste.
     
  8. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    wij hebben net niks nieuw gekocht voor de tweede hihi we haden alles nog dat scheelt wel een stuk hoor we moesten alleen kijken voor een andere wagen en dat is een douwagen geworden
     
  9. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hoi Babypaula,
    Volgens mij ben je niet vreemd hoor, dat je nu al rekening houd met het uitzoeken van uni-kleertjes. Ik heb ook even gedacht dat dat handig is, maar tegen de tijd dat mijn nieuwe kleine de kleertjes zou kunnen dragen van mijn huidige kleintje... dan vrees ik dat enkele dingen alweer helemaal uit zijn. Ook is veel van het spul wat ik nog heb of verwassen, of niet te verwijderen vlekken, of pluizig geworden, of gewoon niet leuk meer. Ik heb voor Ilse bewust geshopt bij de grote textielsupers zoals Zeeman, Wibra, Henk ten Hoor, Hans Textiel, Action, Scapino etc... Daar heb je veel keuze voor echt een zeer lage prijs, gaat er dan eens iets stuk, dan doet het financieel geen pijn en kun je nog eens iets anders uitzoeken. Nadeel is wel dat de kwaliteit niet altijd top is. Nou goed, als de 2e er eenmaal is, kan ik weer naar hartelust gaan shoppen! ;)

    Alleen voor het allereerste pakje wat de kleine straks aankrijgt ga ik rekening houden met uni, het eerste pak mag dan ook wel wat exclusiever zijn.

    Groetjes van Kiki
     
  10. Niet meer actief

    Ik hou nu met kleertjes kopen voor alysha rekening mee dat een jongen het misschien ook aan kan, Ik heb het dan wel alleen over rompers en pyama's hoor.
    Misschien ook sokjes maar verder koop ik voor alysha meiden kleertje ben gek op jurkjes namelijk hihihi.


    Mensen ik knap bekand uit me broek, snap er helemaal niks van hoor, me hele buik is opgeblazen.
    Ik krijg met de dag wel mee gekke dingen hoor. Misschien ben ik er echt veel te veel mee bezig
     
  11. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik had ook heel veel dingetjes bewaard voor als er ooit een 2e zou komen, maar nu het zover is en ik zwanger ben hebben we er voor gekozen om een pretecho te laten maken en daar zagen we dat we dit keer een meisje krijgen :D . Ik was superblij, want het is natuurlijk super om naast een mooie zoon nog een dochter te mogen krijgen. Het eerste wat ik heb gedaan was roze slofjes kopen en zo langzamerhand liggen de kasten vol met roze en rouches. En heel veel dingetjes die ik bij mijn zoon had heb ik nu doorgeschoven naar mijn zusje die ook zwanger is. Dus om heel eerlijk te zijn, ik had voor mijn zoon ECHT jongenskleding en nu liggen de kasten alleen vol met Echt meidenkleding.
    De kinderkamer is ook omgetoverd in roze rood, maar dat hebben we gedaan met verf en niets nieuws meer gekocht! (mijn zoon is al uit zijn babykamer gegroeid die wordt bijna 5 jaar)

    Liefs Carry
     
  12. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Nee, hoor je bent niet vreemd.
    Zou ik ook doen denk ik.
    Mijn zus doet inderdaad zoiets niet.
    Maar ik wel.
    Nenske
     

Deel Deze Pagina