Ik had natuurlijk de juiste woorden uitgekozen om te zeggen dat ik wat later op werk was "Ik zit met mijn poes bij de dierenarts, heeft waarschijnlijk blaasontsteking". Zit met 5 mannen op kantoor dus die handen de grootste lol. Maar in ieder geval, mijn poes heeft dus blaasontsteking en ik vind het zo zielig voor haar . Ze plast echt weinig tot niks en wat eruit komt is echt gemengd met bloed. Ze is heel onrustig, slaapt weinig en blijft maar rondlopen. Ze heeft vanmorgen 2 spuitjes gehad, een ab kuur voor 10 dagen, blaasontspanners voor 10 dagen en belachelijk duur voedsel voor een week. Als het dan niet over is dan moeten we terug voor een echo omdat het dan evt ook een tumor/ poliep kon zijn. Maar wat kan ik nog meer voor het beestje doen? Kan ik haar nog ergens mee helpen?
drinken stimuleren, vaak het water verversen of een speciaal drinkfonteintje kopen. Katten vinden dat geweldig. Verder niet zoveel helaas, wachten tot de AB aanslaat.
Hahaha ik moest lachen, de mannen op mijn werk zouden precies hetzelfde doen OT: arm poezebeest veel laten drinken idd, verder afwachten..
hier heeft mijn manneke ook blaasontsteking ik heb super pijnstillers/ontstekingsremmers gehad en is bijna over we zijn nu morgen 1 week verder ging al vrij snel beter ze had hem onder narcose gebracht enzo
Drinkfonteintje inderdaad als je die nog niet hebt. Kat heeft hier ook blaasontsteking gehad doordat hij niet genoeg dronk. Sinds de drinkfontein drinkt hij super! beterschap voor poes!
Ah, wat zielig!! Veel sterkte, heb het zelf nog niet meegemaakt bij een van mijn katten. Maar je topic titel vind ik echt geweldig, sorry, moest ook erg lachen hihi.