Mijn poes heeft blaasontsteking (En nee, ik bedoel niet mezelf)

Discussie in 'De lounge' gestart door Lt20, 8 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik had natuurlijk de juiste woorden uitgekozen om te zeggen dat ik wat later op werk was "Ik zit met mijn poes bij de dierenarts, heeft waarschijnlijk blaasontsteking". Zit met 5 mannen op kantoor dus die handen de grootste lol.

Maar in ieder geval, mijn poes heeft dus blaasontsteking en ik vind het zo zielig voor haar :(. Ze plast echt weinig tot niks en wat eruit komt is echt gemengd met bloed. Ze is heel onrustig, slaapt weinig en blijft maar rondlopen.

Ze heeft vanmorgen 2 spuitjes gehad, een ab kuur voor 10 dagen, blaasontspanners voor 10 dagen en belachelijk duur voedsel voor een week. Als het dan niet over is dan moeten we terug voor een echo omdat het dan evt ook een tumor/ poliep kon zijn.

Maar wat kan ik nog meer voor het beestje doen? Kan ik haar nog ergens mee helpen?

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    drinken stimuleren, vaak het water verversen of een speciaal drinkfonteintje kopen. Katten vinden dat geweldig.

Verder niet zoveel helaas, wachten tot de AB aanslaat.

3. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Hahaha ik moest lachen, de mannen op mijn werk zouden precies hetzelfde doen :p

OT: arm poezebeest :( veel laten drinken idd, verder afwachten..

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hier heeft mijn manneke ook blaasontsteking ik heb super pijnstillers/ontstekingsremmers gehad en is bijna over we zijn nu morgen 1 week verder
    ging al vrij snel beter ze had hem onder narcose gebracht enzo

5. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Vind het rot voor je van je poes, maar ik moest zo lachen om je titel. Sorry en sterkte ermee.

6. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Sorry geen tips, maar moest lachen om je titel!!

7. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Drinkfonteintje inderdaad als je die nog niet hebt. Kat heeft hier ook blaasontsteking gehad doordat hij niet genoeg dronk. Sinds de drinkfontein drinkt hij super!
    beterschap voor poes!

8. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ah, wat zielig!! Veel sterkte, heb het zelf nog niet meegemaakt bij een van mijn katten.

Maar je topic titel vind ik echt geweldig, sorry, moest ook erg lachen hihi.

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hahaha die titel :D

Deel Deze Pagina