Hallo dames, Maandag 16 juli had ik een dikke postieve ovulatietest die avond geklust 2 dagen ervoor ook.Maandag 16 juli was ook mijn man jarig. Nou heb ik sinds mijn eisprong al bruinverlies en bloedverlies en menstruatiekrampen alsof ik ieder moment ongesteld ga worden.Maar normaal heb ik dan dus maandag 30 juli mijn NOD. Ik kon het niet laten om te testen, want normaal heb ik maar paar dagen van tevoren bruinverlies. Natuurlijk was de test negatief, maar na 2 uurtjes kijken zag ik iets hele lichte streep manlief kon die streep ook zien.Ik vind het maarrrrrrrrrrrrrrrrrrr spannend))Ik hoop dat we ons niet inbeelden en dat het geen indroogstreep is.Over paar dagen nog een keer testen als ik me kan inhouden)
Na 2 uurtjes is het Een indrogen. Test moet binnen 5min afgelezen worden. Ik duim toch voor je! En de bloeding kan ook een innestelingsbloeding zijn!
het blijft spannend he? maar de streep die jullie zagen zal waarschijnlijk een indroogstreep zijn.. bloedverlies kan van een innestelling zijn, ik hoop het voor jullie