Hallo ik weet niet of ik het hier goed plaats maar 2 maanden geleden heeft mijn man per ongeluk mijn pil weg gegooid hij dacht dat het een oude pil was en hij heeft het samen met mijn herhaling recept weggegooid. ik kwam hier pas achter toen ik weer een nieuwe strip moest gebruiken dus moest zo ie zo wachten op mijn ongesteldheid de maand erop. Door de drukte hier in huis was ik het weer vergeten, dus we gebruikte gewoon netjes een condoom dit ging goed tot 1x hij was afgeleden en hij zat diep in mij dus heb ik voor het eerst in me leven een morning afterpil gehaald en binnen 24uur in genomen heb trouwens na innamen van de pil weinig klachten gehad werd na een uurtje beetje dissy en hoofdpijn ben toen even gaan slapen en daarna was alles weg voor de rest geen bijwerkingen gehad. Mijn cyclus is of 4 weken of 5 weken dit heb ik altijd al gehad als ik geen pil gebruikte. ik ben precies na 4 weken ongesteld geworden alleen het is zo anders als normaal ik bloed amper!! dit heb ik nog nooit van me leven gehad dat het zo weinig is. normaal als ik de eerste druppel verlies bloed ik gelijk heel heftig dit keer dus niet. ook tijdens het plassen verlies ik geen bloed wat normaal wel zo is nachts verlies ik gewoon een druppeltje terwijl ik nacht ook altijd goed bloed. Ik vind dit zo raar misschien is het een bijwerking van de morning after pil mijn vraag is of er Damens zijn die de morning after pil ook hebben ingenomen en ook amper bloed verloren tijdens hun ongesteldheid???
Ik kan je niet helpen sorry, ik heb ook 1x in mijn leven een map ingenomen... Ik ben toch zwanger geraakt. Kan je op internet niks vinden van de bijwerkingen of even de huisarts bellen? Succes!
Ik las net nog een verhaal van iemand die zei dat ze ondanks de morning after pil toch zwanger was geworden. Dus misschien is het niet geheel onverstandig om toch nog een zwangerschaps test te doen. Niet cq nauwelijks bloeden terwijl jouw 'nod' geweest is kan heel goed een teken van zwangerschap zijn.
dank jullie wel voor de reactie's. Kon helaas ook niks op het internet hierover vinden. Kon alleen vinden als je minder bloede dat je idd de dokter even kon bellen erover dus denk dat ik dat maar eerst even ga doen.
Je kan ook voor de zekerheid een test doen? Dan heb je daar in ieder geval wat meer duidelijkheid over (als je erover twijfelt) Succes! Ben benieuwd wat de dokter zegt
Ik heb niet gehad dat de hoeveelheid bloed anders was na de MAP. Wel is mijn cyclus totaal ontregeld. Na de MAP 3x ongesteld geweest en alle 3 de keren (dus tot op heden) nog niet via mijn oude cyclus.
Ik heb een paar keer de MAP geslikt. Elke keer een andere reactie gehad. De ene keer direct een heftige bloeding, de andere keer lange uitstel van mijn menstruatie. De laatste keer was vorig jaar december. Toen had ik een sterke menstruatie maar deze duurde maar 2 dagen (normaal 5/6 dagen) .. een paar dagen na die 2 dagen begon het weer een beetje te bloeden, ongeveer 1 maandverbandje per dag, misschien wel minder, maar het hield 10 dagen aan. Daarna stopte het, en de maand erop had ik weer een normale cyclus. De MAP kan dus rare dingen doen. Maar het is wel aanbevolen om een testje te doen.
Hoe staat het er ondertussen mee? Vriendin van mij had het ook na de map. Eerste ongesteldheid heel erg licht/niks. Test gedaan, maar die was negatief. Nu is ze aan t wachten op dr eerste echte menstruatie. Dit is pas geleden gebeurt namelijk
had een test gedaan die was negatief dus wacht nu weer op me ongesteldheid 2dec en dan ga ik gelijk weer de pil slikken Dus dit keer moet ik hem niet vergeten te halen haha.
oh las al dat het goed is; wou net zeggen het kan natuurlijk ook komen omdat je 'gestopt' met de pil bent je lichaam wat van slag is.