hai dames, Ik vroeg me af of jullie dat ook hebben..een andere ongesteldheid. Nu bedoel ik niet dat hij zwaarder is, want dat had ik van meerderen al begrepen.. je ongesteldheid is na een bevalling vaak zwaarder. Ik bedoel emotioneel...ik ben nu voor de tweede keer ongesteld na mijn bevalling (ks) en ik begin het vermoeden te krijgen dat ik meer last heb van mijn emotie's door de hormonen. Tijdens mijn zwangerschap was ik al zo een hormonenbom.. veel huilen, veel lichamelijke en geestelijke aandacht willen en me erg alleen/zielig/klein voelen. Ik heb nu hetzelfde dacht er na mijn zwangerschap van af te zijn.... Ik kan zowieso al niet zo goed tegen hormonen.. slik daarom geen pil maar heb weer een koperspiraal laten plaatsen. T zou natuurlijk ook nog kunnen zijn dat ik nog aan het *ontzwangeren???* ben Herkenning bij iemand? Alvast bedankt...
Ik had in het begin wel meer last rond de periode dat ik ongesteld moest worden, ik gaf BV. Na een maand of 9 was dat weer weg. Ik denk dat je ook hormonaal nog moet ontzwangeren, want ik ben nu niet meer zo explosief als in het begin. Ik hoop dat dat bij jou ook zo zal zijn, want het is wel vervelend.
Jij bent al snel weer ongesteld geworden na je bevalling. Ik ben dat nog steeds niet en ook al ruim een maand gestopt met borstvoeding.
@ Sannaa Vervelend..jah! Zo irritant als je jezelf niet terug herkend..Maar goed..zal nog ff geduld moeten hebben..en anders gaan we er wel een keer met de ha en of gynacoloog ( heb toch nog een nacontrole van spiraal) over praten @mamalief Ik heb een ks gehad en ik geef fv... Volgens mijn gynacoloog zou ik rond de 6 weken na mij bevalling weer ongeteld worden..ze had t tot op de dag goed voorspeld... Dank jullie voor de reactie's