Sinds ik weet dat ik zwanger ben bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door Cbtj, 6 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cbtj

Cbtj Lid

18 mrt 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen!

Na een jaar proberen eindelijk zwanger! Maar sinds ik het weet, vanaf week 4 licht bloedverlies.. Heb wel al een ringetje gezien en een stipje erin, maar gezien mn 7 weken echo pas over iets meer dan een week is ben ik toch bang.

Moet er wel bijzeggen op een dag een aantal drupjes bruinverlies zonder slijm.

Heeft iemand hier ervaring mee? En hoe is het afgelopen?
    Hopelijk kan iemand me iets meer duidelijkheid geven.

2. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    Is het bruin ?
    Er zijn veel dames die vloeien ....
    Spannend heel veel succes

3. Cbtj

Cbtj Lid

18 mrt 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad bruin, soms roze.. Na zolang proberen heb ik toch een angst😶

4. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Als je het al 3 weken hebt is het misschien niet gevaarlijk. Je baarmoeder is gewoon op het moment doorbloed en af en toe kan er een vaatje kapotgaan is niet echt ernstig als het toeneemt wel.

Aan mij ervaring heb je misschien niet veel. Bij mij begon het ook met licht bloed verlies alleen na een paar dagen werd het meer helaas. Ook wij zijn 11 maanden bezig geweest en het was zo welkom, helaas zijn wij ons kindje gister verloren. Ik hoop dat het bij jullie minder ernstig zal zijn.

Ow ja niet stressen! Als het goed zit, zit het goed.

5. Cbtj

Cbtj Lid

18 mrt 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik hoop het..
    Hets ook een rare situatie bij mij heb een eierstok over en als ik het goed begrepen heb ergens een gaatje bij/in mn baarmoeder wat tijdens het proberen bevroren had moeten worden als het bloeden te veel zou worden.

Ik kan echt begrijpen hoe je je voelt.. Sterkte in deze moeilijke tijd.. Iemand zei tegen mij toen ik de moed verloren had, er is een engeltje die wacht om jou wonder te zijn.. Sterk blijven! Blijf geloven😘❤️

6. Cbtj

Cbtj Lid

18 mrt 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier gaat het ook mis vannacht rood bloedverlies toch best veel met een sliertje.. Nu weer bruin.. Zeurderig gevoel in mn buik. 😞

7. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Cbtje ik weet dat het heel moeilijk is maar blijf geloven in je lichaam. Zolang het niet blijft stromen en je geen kramp hebt in je buik hoeft het nog niet slecht te zijn. Ik duim met je mee.

8. Koekie83

Koekie83 Actief lid

24 jul 2015
    230
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook vanaf het moment van innesteling regelmatig bloedverlies gehad, afwisselend bruin, roze, helderrood en meer en minder qua hoeveelheid. Ook nu nog met regelmaat. Het hoeft echt niets te zeggen zolang je geen krampen erbij krijgt. Zeurderig gevoel in je buik kan ook goed komen doordat je baarmoeder aan het groeien is. Ik blijf voor je duimen meis.

9. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Anders bel je even met de gyn/vk. Uit je post begrijp ik dat je 6 weken bent en dan kun je echt al wel iets zien op de echo.

10. Cbtj

Cbtj Lid

18 mrt 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL

Dankjewel🙏🏽

11. Cbtj

Cbtj Lid

18 mrt 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja ik hoop het inderdaad.. Tot nu toe nog geen stolsels gezien geen krampen.. Mag as dinsdag al gaan! Gelukkig..

12. Cbtj

Cbtj Lid

18 mrt 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu stromend bloed. Hets einde oefening. Nogwel op moederdag.

13. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Oooh wat jammer, sterkte en een hele dikke knuffel.

14. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Oww meis wat vreselijk. Ik hoop echt dat het niet helemaal einde oefening us. Wacht op de echo want sommige vrouwen bloeden en zetten toch een gezond kind op de wereld.

15. Cbtj

Cbtj Lid

18 mrt 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL

Het eerste wat ik verloor was het vruchtje.. Daarna 2 kleine stolsels.. Klinkt raar, maar heb het gegoogled en inderdaad het plaatje klopt.. Hopelijk komt mn wondertje snel weer terug.. Gek dat lege gevoel in een keer..

16. Cbtj

Cbtj Lid

18 mrt 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje😘

17. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ow wat erg om te lezen. Heel veel sterkte. Heb je veel pijn? Als je maar beseft dat je hier niks aan kan doen. Er is waarschijnlijk mis gegaan bij de celindeling.

Ik moest ook vanmorgen naar het ziekenhuis voor controle en ze zagen geen weefsel meer alleen vocht, ik bloed ook nog. En volgende week weer terug voor controle.

Ik hoop dat wij snel weer zwanger raken cbtje.

18. Koekie83

Koekie83 Actief lid

24 jul 2015
    230
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ach nee, dat meen je niet. Getsie meis. Heel veel sterkte en dikke knuffel!

19. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Wat verdrietig, veel sterkte!

20. Cbtj

Cbtj Lid

18 mrt 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL

Mn gyn had dat inderdaad uitgelegt dat het aan de chromosomen ligt die niet goed opgebouwd zijn.. Ik kon vandaag gaan maar bij een andere gyn.. Heb de bevestiging niet meer nodig.. Dus ga gewoon morgen..

Heel eerlijk gezegd helemaal geen pijn.. Had tijdens de miskraam een weëig gevoel.. En dat was na het verliezen ook gelijk klaar..

Ik hoop het ook voor ons.. Vind het zo oneerlijk.. Maarja..positief blijven.. Wat kan je anders.. 🙏🏽🙏🏽

Deel Deze Pagina