Weinig tot geen symptomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door yesyes, 26 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yesyes

yesyes Lid

26 nov 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag,

Ik ben vandaag 6 weken en 1 dag zwanger van ons eerste wondertje maar heb op wat vollere af en toe gevoelige borsten na helemaal geen symptomen. Ik vind het zo spannend...
    Heb in juni een miskraam gehad met precies 6 weken.

wat zijn jullie ervaringen?

Groetjes

2. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

15 jun 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb eigenlijk ook helemaal geen symptomen (had ik bij de eerste 2 ook niet.

Aan de ene kant hoop je op symptomen omdat je het voor je gevoel geruststelt, maar aan de andere kant is het hebben van geen symptomen ook heerlijk!

Geniet van je zwangerschap!

3. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Ik word soms gek van alle symptomen.
    Pijnlijke borsten, maagzuur, misselijk, steken een libido van niks en nu al een buik waar je u tegen zegt!
    Ik snap best jouw gevoel wel hoor, helemaal niks voelen en merken zou mij denk ik ook onzeker maken, maar als het even lukt maak je dan aub niet te druk! Stress is slecht voor jullie! Zoek leuke afleiding als dat lukt.
    Sterkte!

4. yesyes

yesyes Lid

26 nov 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Dunc1984 wij lopen zo goed als gelijk...al loop jij er al 2 voor hihi. spannend he... we gaan het pas met 9 weken vertellen aan de familie als we de echo hebben gehad. Hier kan ik tenminste lekker kletsen :)
    wanneer heb jij de eerste echo?

5. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Het wel of niet hebben van kwaaltjes zegt niet zoveel. Ik heb bijna nergens last van gehad en ben nog steeds zwanger, een vriendin van me had alles wat je maar hebben kan en dat werd een mk... Het is natuurlijk spannend maar try to relax

6. Sanster

Sanster Niet meer actief

Hoi Yes!
    Wij lopen bijna gelijk en ook ik heb helemaal geen vervelende symptomen op wat vermoeidheid na. Wel 1 cup grotere borsten maar daar ben ik alleen maar blij mee. Ik heb eerste echo 16 dec en jij?
    Fijne zwangerschap en natuurlijk gefeliciteerd :)

7. samaa

samaa Niet meer actief

Hier naast gevoelige borsten eigenlijk helemaal geen symptomen gehad hoor, en zie mijn banner! Veel of weinig symptomen, het zegt niks. Het kan ook zomaar veranderen...

8. Lisann

Lisann Actief lid

18 apr 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ten eerste natuurlijk gefeliciteerd!

Kwaaltjes zeggen niet veel denk ik hoor.. Ik heb de gehele zwangerschap nergens last van gehad! Voelde me topfit.. Hormonaal gezien ook gewoon mezelf gebleven.. En dan ook nog eens een mini-buik die pas sinds een maandje te zien is.. Maar voor zover we weten gaat alles helemaal goed met de kleine man! Dus geniet ervan en hopelijk blijft het zo goed gaan!

9. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wat betreft symptomen heb ik eigenlijk ook bijna geen kwaaltjes hoor. Wel gevoelige borsten als ik erop druk (en de ene dag zijn ze dan weer gevoeliger dan een andere dag :p) en 's avonds ben ik eerder moe dan normaal, maar ja dat is het ook wel. Ik vind het ook allemaal erg spannend en probeer te genieten/me niet te druk te maken dat ik vrijwel geen klachten heb. Het kan namelijk zo veranderd zijn! Wie weet ben je volgende week wel hondsberoerd en denk je met weemoed terug aan je klachtenvrije dagen ;). Kortom, lekker genieten van de goede dagen!

10. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Hier een vrijwel klachtloze zwangerschap in mijn ogen. Had wel wat kleine dingen maar niet echt noemenswaardig. Dus kan prima hoor! Bij m'n bbz had ik juist wel klachten dus heb geprobeerd t maar over me heen te laten komen.
    Geniet ervan zolang je geen klachten heb! Als ze er zijn dan ben je er vaak ook weer niet blij mee

11. yesyes

yesyes Lid

26 nov 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey sanster! Jij ook gefeliciteerd. Wij hebben 17 december de eerste echo op de verjaardag van mijn vriend, s avonds komen alle ouders en zusjes! Leuk leuk nu nog even verzinnen hoe we t gaan vertellen haha zal wel tranen met tuiten worden

12. Sanster

Sanster Niet meer actief

Wat superleuk joh!! Benieuwd hoe iedereen reageren zal!
    Hier weten alleen eigen ouders en van mn vriend het, wellicht na de
    Eerste echo het aan mn beste vriendin vertellen. Veel plezier iig!

Deel Deze Pagina