Show je raamkozijn/vensterbank

Discussie in 'De lounge' gestart door Happymam, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.251
    306
    83
    Ik ben op zoek naar leuke ideetjes om de vensterbank te veranderen.
    Tot nu toe stonden er 2 kleine lampjes en verder planten, maar ik ben slecht in planten verzorgen, dus wil iets anders, maar weet nog niet wat.
    In het woondecoratie staan zulke leuke dingen, jullie moeten vast ook leuke dingen in de vensterbank hebben staan :)
    Dus heel graag jullie tips/foto's!

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.791
    9.309
    113
    Gelderland
    Ik heb op dit moment staan in mijn vensterbank: een plant die bijna dood is :) ( heel herkenbaar dus;)), een krans met nep bloemen, lampje met rieten kap, houten plank met bloemen erin van de Xenos, een leuk kistje met fotomapjes en 2 grote witte kandelaars met daarnaast een beeld, en 2 zilveren kandelaars. Verander en wissel best vaak vind dat heerlijk:)

3. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Niet echt duidelijk maar dan heb je een idee. Zijn 3 ramen naast elkaar (soort erker). In het midden zo'n tak met spullen eraan (Dit was nog met kerst haha hangen nu weer andere dingen aan), op het kozijn daarboven een action muursticker, daaronder een houten wintlicht achtig iets van de action, en aan de zijkanten 2 lampen met rietenkapjes.

Bekijk bijlage 303997

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

In de slaapkamer staat bij elk raam 1 zwart met roze vaas en 2 potjes, de ene met narcissen de andere met blauwe druifjes.
    In de kleine kamer 2 roze olielampen en een roze bloempot.
    In de woonkamer aan de uiterste kanten links en rechts, twee witte hoge vazen met sierstengels erin. Dan aan beide kanten een stukje van de vazen af, 2 witte bloempotten met planten, en in het midden 2 oranje gouden vaasjes zonder iets erin. En in het andere raam, 2 grote witte bloempotten en 2 witte kleinen. Alles met bloemen..

5. annabel10

annabel10 Actief lid

28 dec 2010
    474
    54
    28

Deel Deze Pagina