Kent iemand het toevallig al, of is het helemaal nieuw. Volgens mij is het echt superleuk, echt lachen.
Ik ken het al. Het komt uit België, daar draait het al een tijdje. Alleen hebben ze nu een nederlandse versie gemaakt! Het is wel leuk, maar na een aantal afleveringen is het vooral dezelfde grap alleen met andere mensen....
Het is in België al uitgezonden en er staan al een heleboel filmpjes op YouTube. Mijn soort humor is het wel, maar er zullen ook wel mensen zijn die het helemaal niks vinden.
ja dat denk ik ook, las op i-net al ergens dat iemand het een verloedering van de mensheid vond. Tja, je kunt het ook overdrijven, volgens mij moet je er gewoon de grap van inzien, dat doen die bejaarden toch ook??
Ik vind de reclame wel leuk, dus ben ook benieuwd hoe het is Ga zeker proberen te kijken als ik onthoud wanneer het is
Verloedering van de mensheid?? Het is gewoon schitterend om de verwarring te zien bij die andere mensen.
Komt inderdaad uit België! Ik ben niet zo'n fan van dat soort 'platte' humor, maar ik merk wel dat veel mensen het leuk vinden... vooral mijn 11-jarige leerlingen
wij hadden de belgische versie gedownload, vond de 1e aflevering wel leuk.. daarna wat minder.. en sommige dingen waren helemaal niet grappig.. ben wel benieuwd naar de NLse versie!
Is hier een tijdje terug op tv geweest. Niet mijn soort humor(vond het echt stom), mijn vriend vond het dan wel weer geweldig!
Woon in België, heb al een aantal afleveringen hier gezien. Ik vind het wel leuk, maar na een aantal keer heb ik het ook wel gezien. Het schijnt trouwens dat ze in Benidorm 2BE (de zender die het hier uitzendt) willen aanklagen! Benidorm bereid om 2BE voor rechter te slepen | zita
Ik ga er ook naar kijken. Dat is wel mijn soort humor. Moest met de reclame al lachen toen: -bejaarde mannen om een openbaar toilet gingen staan en applaudiseerden toen iemand het toilet uit kwam. - toen een stel bejaarde mannen langs een terrasje renden en riepen: "De Duitsers komen, de Duitsers komen"!