ik heb van de week andrelon zomerblond gekocht en nou vroeg ik me af of meer meiden deze shampoo hebben ik heb het een paar keer gebruikt en bij mij zie wel een klein beetje verschil maar werkt het bij jullie ook
Ik heb het ooit een keer gebruikt en mijn haar werd 1 tint lichter en daar bleef het bij. Misschien ben ik niet blond genoeg :
Ik heb andrelon sprekend rood, blond wordt zo'n raar effect bij mij Maar ik moet zeggen dat hij minder goed werkt dan die van hennaplus. In de zomer wordt mijn haar fletser van kleur dus heb ik wel een extra 'kleurboost' nodig. Je ziet het wel, maar niet supergoed.... Marian
ja heb het ook gebruikt... vooral als je daarna meteen onder de zonnebank zou gaan werkt het helemaal goed.. nu ben ik weer van haarkleur veranderd en heb zelf nu het probleem dat mijn onderste gedeelte van mijn haar heel dof is en een groenige kleur heeft snik snik heb mijn haar alleen nog maar in een staart.... de kapper kon het oplossen maar dan moet het eraf en ben juist net weer aan het laten groeien... dus dat doen we ff niet...
dit heb ik ook een keer gehad!!! niet afknippen hoor! dit kan weer goed komen, alleerst kun je altijd advies inwinnen bij een andere kapper, (ééntje die het merk sebastian voert heeft heel veel technieken wat knippen en verven betreft! zij hebben ook producten die het haar echt weer kunnen verbeteren mijn lievelingsproduct ruikt ook nog eens heerlijk is potion 9, echt een aanrader voor 'moe' haar! en dan heb je ook nog eens eenhuismiddeltje...kethup, even erin laten trekken en het groen verdwijnt ook wel wat, maar niet knippen hoor! ik heb ook een keer andrelon blond gehad, bij mij zag je geen verschil... vond het wel heerlijk vakantieachtig ruiken! hmmm morgen ff een flesje halen hihi
Ik ben zelf best wel blond van mezelf... enne bij mij werd het ook een heeel stuk lichter van kleur!!!! KuZzz
ik heb ook de zomerblond maar ik moet zeggen dat ik er stug haar door krijg. Ik blijf bij de John Frieda Sheer Blonde serie die bevalt me erg goed en mijn haar wordt er lekker zacht van zonder te pluizen
Ik ben blond van mij zelf en had mijn haar donker gekleurt en later steeds meer blond en ook die shampoo gebruikt en bij mij was het erg goed te zien!! Zag er nog echt uit ook!!
En wat als je beetje donker blond bent? Kun je die shampoo dan ook gebruiken om blonder te worden? Of kan het alleen als je echt blond bent?