Vraagje over kids aanwezig bij bruiloft broer.

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavan5bengels, 18 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hoi dames,

Zit even met een dilemma.

10 augustus gaat mijn broer trouwen.....joehoeee:D Heel erg leuk maar....

Ik en mijn partner zijn natuurlijk voor de hele dag uitgenodigd. De bedoeling was, dat mijn kids na het eten, rond 20u opgehaald zouden worden door mijn vriendin. En dus daar blijven slapen.

Maar een week geleden heeft mijn vriendin slecht nieuws gekregen over haar moeder, zij heeft een hersentumor wat uitgezaaiid is naar de longen etc. Dus ik wil haar niet opzadelen hiermee.

De bruiloft is namelijk ook in brabant, zo'n 1.5 uur rijden van Amersfoort. Dus het is ook niet bepaald naast de deur.

Verder heb ik geen oppas, want diegene zijn ook allemaal s'avonds uitgenodigd voor het feest.

Weet niet wat ik nu moet doen, want met kids s'avonds op een feest dat vind ik teveel van het goede.

Of wat zouden jullie doen?

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Kun je je kindjes daar niet laten slapen in een apart zaaltje met de babyfoon er bij?

3. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Weet je vriendin al dat je haar hier niet mee wil opzadelen?
    Want misschien wil ze toch gewoon oppassen ondanks de situatie?

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb je je vriendin gevraagd wat zij wilt?
    Misschien vindt ze het juist wel een fijne afleiding om op jouw kinderen te passen.

5. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Dit is bij onze bruiloft ook gedaan, oa. ons zoontje en 3 andere kinderen hebben geslapen in 1 van de zalen, ging hartstikke goed :)

6. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

kids iets langer laten opblijven op het feest en dan op tijd naar huis gaan? kunnen ze in de auto al slapen.

7. Bri

Bri Niet meer actief

Misschien dat haar hoofd er nu niet naar staat, maar 10 augustus is nog een paar weken weg. Ik zou er dus niet zomaar van uit gaan dat ze dan niet zal willen oppassen.
    Bespreek het dus met je vriendin.
    Ziet ze het uiteindelijk toch niet zitten, en heb je geen andere oppas, dan kun je zelf om 20 uur naar huis met je kinderen. Of je partner gaat met de kinderen naar huis en jij blijft wel op het feest.

8. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    heeft je vriendin zelf aangegeven dat ze niet meer wil?? ik bedoel, misschien kan zo''n avondje oppassen ook juist wat afleiding geven?? k zou gewoon in alle openheid met haar overleggen en haar ruim de gelegenheid geven om nee te zeggen.
    en ja, als ze dan niet kan....tsja, ik zou de kids ook niet op het feest houden! is het anders niet een idee dat je partner met de kids naar huis gaat?? zodat jij wel bij het feest van je broer kan blijven??

9. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Nee mijn vriendin heeft het zelf niet aangegeven. Maar ik ben zelf weer zo iemand die zich dan schuldig voelt om dat van haar te vragen.

Dat in een ander zaaltje laten slapen, is ook een tip. Ikzelf zat wel aan zoiets soortgelijks te denken. Dat we een opblaasbaar matras meenemen, en deze ergens opzetten waar het rustig is, zodat ze toch kunnen slapen. Maar twijfelde een beetje.
    Maar misschien is het toch niet zo'n gek idee.

Mijn partner met de kids naar huis, zou idd ook nog kunnen.

10. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik zou het zeker nog even met je vriendin overleggen. Natuurlijk is het nieuws van haar moeder ingeslagen als een bom en heeft ze het er nu moeilijk mee, maar dat betekend natuurlijk niet dat ze stopt met leven. Daarnaast is de bruiloft pas over een dikke 3 weken, dus zo ver is het nog niet. Ik zou haar gewoon even vragen of haar hoofd er nog wel naar staat om op te passen en dat je het begrijpt als ze het liever niet doet. Dan hoor je wel wat zij graag wil. Laat de keuze bij haar en ga alsjeblieft niet voor haar proberen te denken, want je kunt er heel goed naast zitten met jouw gevoel.
    Wil ze niet oppassen, dan zou ik ook gaan voor de oplossingen van op een kamertje daar slapen of de kinderen iets langer op laten blijven en dat 1 van jullie eerder naar huis gaat met de kinderen.

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik zou het met je vriendin overleggen, de situatie is heel erg naar voor haar. misschien vind ze het juist fijn, een avondje afleiding! En anders inderdaad iets eerder naar huis, en ze misschien daar rustig laten slapen?

12. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik denk dat je vriendin nog steeds voor je op wilt passen hoor net wat andere al zeiden al is het alleen maar voor wat afleiding;)

13. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon vragen : hea ik zit met iets. Wil je nog opassen op de bruiloft? Ik kan me voorstellen dat je hoofd er misschien helemaal niet meer naar staat of dat je graag in staat wilt zijn om meteen naar het ziekenhuis te gaan? Of is het juist een fijne afleiding? Ik hoor het graag van je, het gaat echt puur om wat jij wilt en prettig voelt voor jou. Ik kan altijd een andere oplossing zoeken. Veel sterkte ik denk aan je!

14. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0

zo zou ik het ook doen!

15. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0