Ooit was er hier een topic over apps / games die je moest hebben op je Android (en natuurlijk ook iPhone). Een van de games die ik via dat topic heb gedownload was een spelletje waarbij je een mannetje heel hard moest laten lopen, bergje op ging ie wat langzamer maar bergje af dan kon je snelheid maken om een mooie grote sprong te maken. Toen had ik nog een Ace met een mini-schermpje maar inmiddels heb ik een Galaxy Note met een heerlijk groot scherm......... MAAR..... ik kan dat spelletje niet meer vinden en ik weet niet hoe het heet Om het nou niet een heel topic te maken met alleen maar dit spelletje ten eerste mijn vraag of iemand nog weet welk spelletje dit was. En meteen maar om weer eens een up to date topic te maken van welke apps / games een must have zijn. Het andere topic kon ik niet meer vinden. Maar die was ook zeker meer dan een half jaar oud dus ook weer gedateerd. Op mijn telefoon: Facebook Whatsapp Yahoo Mail Instagram GoChat voor Facebook IMpro (da's voor msn enzo) Bankieren Google Earth Jorte (volledige gratis organiser) Het verkeer I'm expecting Gamer.nl Wordfeud World of Warcraft Armory Battle.net authenticator voor Warcraft Het weer AVG free antivirus Juicedefender voor de duur van mijn batterij. Ik kan nog een hele load aan dingen erop hebben want ik heb nog geen kwart van mijn telefoon gevuld geloof ik dus... steek van wal .
Ik heb op mijn Galaxy note best veel apps opstaan, waaronder: Kpn mb meter, Kpn interactieve t.v, Lego 4+, Kinderkijkbuis, Uitzending gemist, Reanimatie, Ehbo, Aed, My vodafone, Start to run, Essent verbruikersmanager, Angry birds. Uiteraard ontbreken de nieuws en weer apps niet.
Bedoel je misschien cordy? Was het een soort platformspelletje? Wat ik verder leuk vind is: - triple town - ceramic destroyer - world of goo - where is my water - wordfeud - stumble upon - pulse - dropbox - hele zooi apps voor Thijmen - happinez inzicht kaarten app - kobo ereader app - q music app - HBO GO - spotify - IMDb (movie database met trailes enzo) - any.do (lijstjes met things to do) - google drive - rabobank telebankieren - kies air (moet nog uitvinden hoe het werkt
geen idee hoe dat spelletje heet hier mijn favo apps (men aanraders aan iedereen) * youtube * facebook * track id (zeer handig om erachter te komen wie dat liedje op de radio zingt) * shazam (idem als track id) * whatsapp * es file explorer (zet bestanden over van de pc naar gsm, draadloos) * zaklamp (aanrader!!!) * thuisbezorgd * rtl xl (programma gemist) * gemist * tiny notes * google sky map * batterij info * music downloader (aanrader!!!) games: * bubble shoot * ceramic destroyer * tja games zijn moeilijk, ik download er zeer veel, speel ze een tijdje, dan ben ik ze beu en gooi ze van de gsm af wat ik dagelijks gebruik is de widgett "nieuws en weer" staat volgens mij standaard op alle android gsms, gebruik je hem niet of niet gevonden? kijk eens tussen de widgets, zeer handig en zeer leuk
Net gevonden. Het heet Moonchaser. Wat een leuke apps zie ik alweer voorbijkomen. Thx. Air attack hd is ook een tip als je van actie houdt.
Hier aan spelletjes: where's my water Wordfeud Draw some Rummy fight ( net als wordfeud online rummicub tegen andere) Woordjacht ( boggle online tegen andere) Second001 ( snelheid spelletjes) Ik haal trouwens sommige spelletjes die normaal betaald zijn gratis van : applanet.net (moet je wel ff aanvinken in je foon dat hij ook programma's/games accepteerd die niet van de playstore zijn.)
Scramble is ook leuk, wel engelse woorden. Verder veel standaard apps, zal even een rijtje uit mijn hoofd maken. -ad -nu.nl -facebook -Twitter -instagram -wordfeud -draw something -coin dozer -abn amro -world weather widget
Ik kan hem op Android niet vinden helaas. Alleen maar apps met cheats enzo. Wie is de maker van deze game?
Hoef ik daarvoor niet mijn telefoon te rooten? Geen idee namelijk hoe dat moet. Ik ga even kijken. Dank voor de tip! Misschien kan ik daar de opvolgers van Air Attack vinden. Die zijn ook betaald .
@Cryptonism geen idee, maar ik heb in de appstore/ market gewoon op 'sims' gezocht en dan heet het the sims freeplay . Ik speel het op mijn telefoon (Galaxy SI) en op mijn tablet: Asus Transformer Prime.
Ik moet jou echt even stevig bedanken! Ik ben niet bij Applanet uitgekomen maar uiteindeijk bij Aptoide. Inmiddels heb ik al heel wat leuke dingetjes op mijn telefoon staan . Dus bij deze, hartstikke bedankt!