Grrrr.... wat zit ik me op te fokken op de bank zeg! Altijd komt dezelfde vent voorbij lopen met zijn hond en laat hem dan in onze tuin pissen, echt zo ranzig. Heb hier een tijdje terug iets van gezegd, heel rustig en kalm: Goh wil je je hond misschien ergens anders laten plassen dan in mijn tuin? Waarop ik een dom antwoord kreeg van : tja ik dacht het is zo een mooie tuin... en weg was hij. Nu ging het een tijdje goed dat hij netjes doorliep met zijn hond en de hond ergens anders laat plassen We hebben nota bene 5 meter verder een grasveldje!!!! En het ergste is hij zit me gewoon recht in mijn gezicht aan te kijken terwijl hij de hond in onze tuin laat pissen, hem er nog een keer op aanspreken heeft toch geen zin! Wie weet wat te doen?????
Tja, als je de baas niet aan kan pakken, dan maar de hond? Hond-weg Strooikorrels - Honden - Hond & Kat Dan vind ie het niet leuk meer om in je tuin te plassen.
Ik zou het nog een keer zeggen en nu minder vriendelijk. Iets als: Ik heb het je een keer vriendelijk gevraagd en nu heb je minder geluk. Anders laat je je hond lekker in je eigen tuin pissen? De hond van de buurvrouw legde zijn drol altijd in onze voortuin (betegeld). Na een keer minder vriendelijkheid van mn ma is het niet weer gebeurt
Euh,,,, zelf bij hem in de tuin plassen? Oh nee dat lijkt me bij neder inzien niet zo'n succes. Weet wel zeker dat hij raar op zal kijken Maar ik zou toch voor de korrels gaan....
Heb al zulke korrels neer gelegd vorige zomer, maar had helaas geen effect.. was wel ander merk maar stonk echt ontzettend.
hier dat probleem dus ook effe schrikdraad bij cranenbroek gehaalt speciaal voor honden en katten nu doen ze t niet meer
Haha, ik zei daarnet ook al tegen mijn man van kunnen wij vannacht niet is ff daar iets neerleggen dat hij het daarna NOOIT meer doet... maar nee daar zien we toch maar van af hahaha
Nog een keer boos aanspreken? En als dat niet helpt gewoon een super soaker halen en als die hond je tuin in pist die kerel er goed mee nat spuiten, wedden dat die dat niet leuk gaat vinden.. Anyways, de hond niet aan pakken, die kan er niks aan doen, zijn baasje hoort er voor te zorgen dat hij dit niet doet de hond weet namelijk niet beter. We gaan natuurlijk ook geen schrikdraad in onze tuin hangen als er ongewenst kinderen in de tuin komen...... Ik vergelijk het altijd met elkaar omdat zowel hond als kind net zo afhankelijk en hulpeloos zijn, ik vind de hond aan pakken dan ook echt NOT DONE!
ja maar elke week nieuwe buxus planten ga ik ook niet doen dus was de enige optie nog.en de kids bleven er goed af hoor
Als ie elke keer rond hetzelfde rijdstip langs komt 1 iemand met emmer water eb 1 iemand met emmer bloem. vanuit het raam boven hoppa, naar die man gooie. heb onze vorige buren eens gedaan, werkte prima
Het is dat ik zie dat je in Brabant woont, anders had ik gevraagd of we in dezelfde straat wonen :x Baaah! Wij hebben ook zulke sujetten in de buurt wonen. Natuuuuurlijk laat je je hond niet in je eigen tuin uit he? Maar de tuin van de buren is een prima piespot! Wat bezielt die lui? Ik vind katten al erg genoeg (die van ons komen dus mede om die reden niet buiten). Wij bezinnen ons op een bordje 'als u uw hond laat plassen in onze tuin, komen wij poepen in uw tuin. Wij weten waar u woont'. Dat hadden studenten in onze buurt vroeger in hun portiek opgehangen
Ik denk dat je niet veel kan doen,alleen tegen die man zeggen dat jij er niet van gediend bent. Maar meestal plassen die honden daar omdat er al een andere hond heeft geplast is terratorium maken. Ik maak mé er dus ook niet druk om want als het regent is het zo weg gespoeld. Ik begrijp je wel maar vind het echt niet zo'n probleem die hond kan nou eenmaal niet bedenken dat hij daar niet mag plassen, dietillen zijn pootjes op wanneer ze moeten, en hij zou vast en zeker niet de enige zijn die daar plast
Wij hebben dat probleem ook een tijdje gehad, alleen dan tegen onze auto aan. Er een keer wat van gezegd, maar hij liep zo door alsof er niets aan de hand was Mijn man heeft toen een emmer water klaar gezet, en is gaan wachten ( gebeurde meerdere keren per dag ). Hij heeft toen die hele emmer over die man heen gegooid.... Ik ben weg gelopen, schaamde me dood hahaha. MAAR! die man heeft nooit meer zijn hond tegen onze auto aan laten plassen.
als iemand zo bijdehand antwoord zou geven als ik er iets netjes van zij zou ik ook een emmer water klaar zetten en naar buiten stappen... niet over hem heen maar wel over zn voeten, en het stuk waar die hond heeft geplast...en dan zeggen nou tot de volgende keer he? mocht hij dan bijdehand zijn en regenlaarzen aantrekken, zou ik de emmer erin gieten...ik zou het er ook niet bij laten zitten
We hebben schuin tegen over ons, dat is zo een 5 meter verder een heel grasveld. Dus je kan mij niet wijsmaken dat die vent zijn hond niet mee kan trekken die kant op in plaats van uitgebreid staan wachten tot die onze tuin heeft onder gepist En nee andere honden pissen daar niet want daar zorgt het baasje wel voor, vindt ik ook niet meer dan normaal!
Dat vindt ik een goed idee... En dan zeg ik er achteraan zo nu is mijn MOOIE tuin weer lekker schoon, omdat hij eerst zo een dom antwoord terug gaf over wat een mooie tuin we wel niet hebben. Hihi
ik heb zelf steeds hompen kauwgom voor mijn deur liggen, en lollie's trekt heerlijk beestjes aan..helaas heb ik de dadertjes nog niet op heterdaad betrapt maar die kunnen pulken, en vieze vingertjes krijgen als ik ze snap...