Deze kan ik niet achter wege laten, wie weet hebben jullie ook nog van die leuke foto's... Argggggg het lukt niet wat ik wil.. help...ik heb 2 foto's in mijn album, hoe kan ik deze hier neer zetten? Ik vond het juist zo geinig, een foto van mijn 4de verjaardag, en een foto van mijn dochters 4de verjaardag (31 jaar later). Hoe krijg ik deze hierin? Help
Bekijk bijlage 251749 Bekijk bijlage 251747 Hmm ff kijken hoor, als het gelukt is. Ja dus, eerste is Mandy nu, 2de ben ik, 31 jaar geleden. En nu ben ik nog niet de eerste @Saja87... snel ben jij, enne leuke foto's hoor!
Hmm van manlief heb ik nog ff niet, dan moet ik inscannen en zo, maar ook deze heb je leuk in elkaar gezet hoor!
Wow jullie lijken wel op elkaar zeg, enne leuk gevonden zo,op je foto album... heel slim over nagedacht hoor
Leuk!! ik heb ook nog een hele leuke, maar dan moet ik eerst aan het scannen.. kijken of dat vanavond even lukt
Hier geen vergelijkbare foto's van heden maar wel van beide baby Dit was ik ongeveer 29 jaar terug Bekijk bijlage 251762 En dit mijn mannetje ongeveer 3 jaar terug Bekijk bijlage 251763
hi, dank je wel. We zagen niet echt op wie ze leek dus dacht pak mijn baby boek er maar eens bij. Toen vond ik het echt zo mij dat ik haar er even op heb gelegd . Wel leuk zeg om zo de foto's naast elkaar te zien. Ik vind jou en je dochter ook op elkaar lijken. En lovepeet jij en e dochter lijken ook op elkaar zeg!
hier foto van mij en mijn dochter... helaas geen goede "vergelijk" foto, maar DL is een echte mini-me
wat leuk zeg, nu ben ik geen held met de pc en krijg er geen foto op maar bij ons is het zo dat mijn zoontje heel erg op mijn broer lijkt van vroeger echt twee druppels.