Hoi meiden, Ik verveel me vaak 'savonds als mijn dochter in bed ligt. Mijn man sport 4 avonden in de week, dus ik zit 4 avonden maar een beetje te internetten.. Wat doen jullie allemaal, als je kind in bed ligt (ik kan dus niet weg) en je hebt even tijd voor jezelf? Alvast bedankt voor de tips
Haken, cupcakes/taartjes decoreren, forummen, lezen, vilten, borduren. (als ik er tijd voor heb, helaas komt dat niet vaak voor)
Hobby's??? haha hier nog zo'n hobbyloos persoon , maar eerlijk gezegd zoek ik niet echt een hobby... Tenzij ze 8 dagen in een week gaan stoppen . Ja fotografie vind ik wel erg leuk. We beginnen in het najaar ook met een cursus fotografie. Voordat ik 'mama' was kon ik me heerlijk overgeven en in een prachtig boek storten 's avonds... Ik heb al meer dan een jaar geen boek gelezen. Tis toch allemaal wel druk druk altijd. Meestal gaan de avonden zo: Voordat ik gekookt heb, en wij gegeten hebben, kleine man zijn papfles gehad, opgeruimd heb 's avonds, er ligt altijd wel iets van een wasje die ik overdag heb gedraaid, of een strijkje, en alles alvast klaar heb gezet voor de volgende dag (ik werk 4 dagen), dan is het meestal een uurtje of 21.00u. Echt waar.... Ik ben blij dat ik dan zit. Maar goed daar heb jij niets aan. Kun je iets gaan doen met fotografie?? Mijn "hobby's" zijn verder lekker standaard; Internetten, film kijken, en bezoek ontvangen thuis (dan hoef ik lekker niet weg en geen oppas te regelen )
Forummen (met stip op 1!) Fotos bewerken (van een simpel kadertje tot complete fotoboeken) Nintendo DS spelen? Glas graveren?
zp,msn,facebook(computer dus) tv kijken, lezen kan ik makkenlijk een hele avond mee door gaan als het een goed boek is! Heb een tijdje kaartjes gemaakt, in 3D en met theezakjes, tegenwoordig vouw en strijk ik vaak savonds. Maar de laatste tijd ben ik blij als ik uitgeteld op de bank even tv kan kijken!
Fotograferen en foto's bewerken. Zit je dus alsnog de hele avond achter de computer maar t geeft wel een lekker gevoel als je weer wat moois hebt gemaakt.... Oh, en wat ik ook een tijd heb gedaan (maar de laatste tijd geen fut/inspiratie meer voor) is schrijven en dan liefst gedichtjes....
Valt schoonmaken bij jou onder hobby's? Dan weet ik nog een leuke plek voor je hobby uit te oefenen. Hahah.
ben benieuwd tullip duurt alleen een uur voordat hij gedownload is woooww haha.. maar goed ben benieuwd ben gek op foto's maken dus er nog iets meer mee doen lijkt me erg leuk
dat wil ik wel, het zijn voornamelijk scraps met foto's van mn dochtertje, ik zal er een paar uploaden: View attachment 153134