Android of Iphone?

Discussie in 'De lounge' gestart door C78, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Android of Iphone?

1. Android

2. Iphone

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

wauw goed uitgelegd ;)

2. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Jij mag een i-phone natuurlijk fijner vinden, maar waar baseer je op de een apple beter is dan andoid? Ik hoor in mijn omgeving echt nooit klachten over android, wel over de i-phone :)

Ik heb een android en mijn broer een i-phone. Hij moet bij mij nieuwe dingen komen installeren, want zijn telefoon pakt hun computer bijv. niet. Ook kan ik veel meer verschillende apps installeren dan hij. EN ook veel meer gratis. Kan op elke computer aansluiten, kan meer filmpjes en dingen open maken en kijken dan hij.

Ook komt android beter uit testen dan de i-phone. De galaxy is niet voor niets uitgeroepen tot beste telefoon. Dat is toch echt een android. ;)

Heb zelf een HTC nexus one. Ben er erg tevreden over. (een android dus ;))

3. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier ook een android... htc desire hd.

Omdat de htc het mooiste beeld had, op android draait (het is idd besturingssysteem, iphone is een merknaam van een foon opzich), je veel gratis apps hebt, er elke dag enorm veel apps bijkomen en je iig op mijn foon veel vrijer bent in hoe je hem inricht (ook vrijer dan op een galaxy maar dat zou zeker 2de keus zijn, liever dan een iphone) bij Iphone betaal je heel erg voor het appeltjesmerk... en ze waren ooit idd hun tijd vooruit maar merken als htc hebben een enorme inhaalslag gemaakt en nu android algemeen bekend is duurt het niet lang voor ze groter zijn (als ze dat al niet zijn)

4. Locusta

Locusta Niet meer actief

iPhone natuurlijk! Heb er zelf ook een :D Een heel intuïtief iOS, werkt altijd (super stabiel!) en ziet er ook nog eens super uit! Heb nu nog de 3G en mag binnenkort weer overstappen. Ik wil niet anders meer ;)

5. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik werk in een telefoonwinkel en van alle simlockvrije telefoons die wij verkopen is dat toch minimaal 75% android! De Iphone verkoopt ook goed maar alleen aan mensen die het geld er aan uit willen geven want je betaald idd voor het appeltje... Wat ook jammer is dat er momenteel 2 modellen op de markt zijn... De 3Gs en de 4 terwijl je bij Android veel meer keuze hebt! Ook hebben de nieuwste Samsungs en HTC's de nieuwste functie's aan boord die er bij de nieuwe Iphone die gaat komen er nog niet eens opzitten bv DNLA
    Heb zelf een HTC Desire HD, superding!!! Zelfs de foto's en filmpjes zijn schitterend!!!

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oja! Ik kon niet meer op de Nederlandse term voor Operating System komen :)
    Cool, dat wist ik nog niet.

7. tulip

tulip Niet meer actief

android, hij bevalt prima, maar dat is ook omdat wij echt een hekel aan apple hebben.

8. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik heb een iPhone en mijn man een android en ik vind de iPhone veel gebruiksvriendelijke en mijn man heeft dit nu zelf ook eindelijk toegegeven ;)
    Volgende keer voor hem ook een iPhone dus.

9. Locusta

Locusta Niet meer actief

Hahaha, mijn vriend is ook een verstokte Androidfan, maar ik heb hem nog niet kunnen omturnen ;) We hebben regelmatig discussies over elkaars telefoons enzo... eigenlijk best wel een beetje sneu :)

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben superblij met mijn Android telefoon (Samsung Galaxy S)
    Heb wel getwijfeld om een Iphone te kopen maar vind ze echt veel te duur.
    Ik heb nét de Samsung Galaxy II besteld, ben erg benieuwd!! :D :D

11. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik ben het helemaal met je eens! :)
    Hier ook een Samsung Galaxy S met Android en ik ben er helemaal blij mee!

12. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ik heb nu ook een wildfire sinds een maand maar heb er geen problemen mee :)
    De gevoeligheid vind ik juist super haha, had hiervoor een samsung pixon (oke eigen software en dus niets van doen met android of wat dan ook) en die was zooo traaaaagggg dat ik echt gefrustreerd raakte.

Nu moet ik zeggen dat ik onwijs veel browse op mn telefoon, en wat ik prettig vind is de "toets" vergrendeling.
    Nooit meer per ongeluk bellen *yay*
    Nee ik ben echt een tevreden klant :)

Nou vooruit 1 min puntje dan; ik merk dat ik hem af en toe uit moet zetten zodat alle updates weer een beetje op 1 lijn zitten.
    Maarja ik heb mijn telefoon 24/7 aan dus niet gek dat hij na een tijd de kluts kwijt is.
    Maar het is dan ook alleen dat hij de verkeerde plaatjes bij de bladwijzers laat zien.
    dus ach..

13. C78

C78 Niet meer actief

Wat geweldig dat er al zoveel reacties zijn!!! Leuk om al jullie ervaringen en menigen te lezen...

Ik dacht er vorig jaar goed aan te hebben gedaan door een besturingssyteem te nemen waar ik mee overweg kon. Ik koos voor een windows mobile systeem. Helaas na nog net geen jaar had ik al veel minder plezier van mijn telefoon, hij liep elke keer vast. Na 3x opsturen kreeg ik hem de 3e x terug en verscheen er nog steeds alleen sumsung in beeld en laadde hij de windows nog helemaal niet.

Nu wil ik dus wel een goede keus maken en niet weer spijt moeten krijgen van mijn keuze...

In elk geval bedankt voor jullie helderheid! Ik had al het idee om voor een HTC te kiezen, alleen ken ik redelijk veel mensen die toch echt bij een iphone zweren.

14. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    De samsung galaxy s II is heel mooi speelgoed!!! Alleen momenteel nog niet heel goed leverbaar... Maar een collega van mij, een echte iphone man heeft hem eens bekeken en was helemaal verkocht!!! HTC komt binnenkort met de tegenhanger, De htc sensation!!! Ben heel benieuwd wat dat gaat worden want ik ben groot htc fan!!! Ook van de aftersales... Je gaat er vanuit dat je toestel goed is maar helaas zie ik regelmatig anders... Als wij een htc ter reparatie opsturen is deze bijna altijd binnen een 1,5 week terug en goed gerepareerd!!!!

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Helaas is dat ook mijn ervaring.... Voor mij daarom geen Windows mobile meer...

16. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    hier de iphone 3gs 16gb, en hij bevalt SUPER !
    de volgende word weer een iphone :D

17. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier ook Samsung Galaxy S.. Wilde ook graag een Iphone, (ook al veel gebruikt van m'n mams & vrienden), maar is zo ontzettend duur, plus dat ik dan geen korting kreeg op m'n abbo..

Nu dus een Android en moet zeggen dat het weinig verschil maakt.. Je betaald voornamelijk voor het merk, de bediening en apps maken echt weinig uit. Toen de Iphone net uit kwam was er veel meer keus daarvoor, maar nu is dat echt wel gelijk getrokken..

Kortom: Maakt weinig uit, tis persoonlijk :D Er wordt bij beiden genoeg aangeboden waar je je mee kan vermaken ghehe..

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik vind de Iphone te duur, ik wil uiteraard dan wel de 4g.
    Heb uiteindelijk gekozen voor een Sony Ericsson Xperia Arc, op Android 3.2. Ik vind het super werken.
    Heb een Ipad dus ken het gebruik van apple apps dus wel. Ik mis een paar apps op mijn telefoon, maar ik kan telefoon gebruiken als accesspoint, dus kan ik via wifi overal met mijn Ipad naar toe.

Hier slechte ervaringen met HTC, mijn man gooit hem het liefste weg. Collega's van mij lopen wel voornamelijk met HTC toestellen.

Deel Deze Pagina