Pijn in rug en buik

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Mijn Xander, 29 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn Xander

Mijn Xander Actief lid

23 okt 2013
    318
    58
    28
    Ik had niet gedacht dat over de 30 weken gaan zoveel pijn met zich meebracht. Ik heb namelijk zo pijn aan mijn rug en die pijn trekt door naar mijn buik meer bepaald de bovenkant. Van de ene kant van de ribben over de maag naar de andere kant van de ribben en zo van de zijkant van de buik naar beneden. Het is een constante zurende pijn... S'nachts word ik wakker van de pijn aan mijn heup. Het lijkt dan alsof ik er al een week op lig. Mijn buik voelt soms aan alsof ze hem gelijk een elastiek uitrekken... Is dit herkenbaar voor iemand?
    Ik kan niet naar de fysio vanwege risico op vroeggeboorte in bad liggen is ook geen optie. Ik heb een cerclage en daar mag je namelijk niet mee in bad...

Misschien iemand wat geruststellend advies dank je...
    Groetjes

2. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Niet echt advies en tips, want ben nog niet zover :) maar wat vervelend joh!! Kan er ook nog wel bij.

Wel heb ik afgelopen week twee dagen continu last gehad van m'n onderrug en onderbuik, denk groeipijntjes, en wou ook niets liever dan in bad (wat geen optie is idd, en heb ook geen bad :D) maar lekker douchen op de douchekruk vond ik wel heel prettig. Pijn was niet zo erg als jij het omschrijft, maar heb je douche geprobeerd? Voor even wat ontspanning?

3. Mijn Xander

Mijn Xander Actief lid

23 okt 2013
    318
    58
    28
    Ik heb geen douche alleen een bad. Ik ga meestal bij mijn mama douche.. Ook met een lekker krukje al zittend. Ja de pijn is zeker niet ondraaglijk maar in onze situatie voel je liever geen pijn. Zal er zeker wel bij horen... En zoals je zegt dat kan er ook nog wel bij.

Liefs

Deel Deze Pagina