Lieve mensen.. Hij is er! onze prachtige zoon Andy! Afgelopen zondag om 19:30 geboren, met een gewicht van 3250 gr. Alles was met hem goed! Met mij was het minder, maar gaat nu al beter Even kort: ik had een bevalling van 23 uur, die is geeindigd in een 'uitdrijving' van 6 minuten! Het begon met dat de ontsluiting niet op gang kwam. van 20:30 tot 3:00u 1 cm, en om 7 uur sochtents nogsteeds 1 cm. In het ziekenhuis (waar ze mijn vliezen braken) om 11:00u 2 cm.. Ik kreeg weeenopwekkers en een ruggeprik. Andy ging op de ctg steeds dalen met hartslag bij elke wee, dus ze gingen bij hem bloed afnemen. Rond 16:00u begon mijn ruggeprik uit te werken. ze hadden de ruggeprik nog 2 keer verhoogd, maar ik had al achtelijk pijnlijke persweeen. Ik kreeg toen acuute zwangerschapsvergiftiging aan het eind van de bevalling. (stuiptrekken, bloeddruk werd hoog-laag, eiwit in urine) Gelukkig had ik me nouwelijks in kunnen houden op de persweeen, dus andy lag al helemaal laag, en konden ze met een mega-knip, duwen op mijn buik en vacuum-pomp Andy snel halen inplaats van een spoed-keizersnede. Andy was niets mis mee! hij moest wel ter opservatie aan de monitor (dus nacht weg van mij) wegens magnesium die ik kreeg voor de zwangerschapsvergiftiging, en moest nog 48 uur ter opservatie blijven. Ik had 2 liter bloed verloren, en viel weg, gaf over enz. en heb 2 nachten op de high care gelegen. Daarna nog 2 nachten kraamkamer waar ik ook nog infuus had met bloed e.d. Hij is zondag geboren en Andy en ik mochten donderdag naar huis! Het uitgebreidere verhaal staat op mijn site.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Andy. Wat een nare bevalling meid, maar gelukkig gaat het nu wat beter met je. Geniet van je gezinnetje.
Gefeliciteerd! (ik zat al steeds te kijken of hij er al was, op een één of andere manier is je naam me bijgebleven en zag je al een tijdje niet online dus was er benieuwd ) Nogmaals, gefeliciteerd en hopenlijk knap je snel een beetje op!
Ook in je eigen topic nog gefeliciteerd! Jullie hebben een prachtige zoon gekregen zeg! Ook leuk om op je website/blog foto's te kijken. Heftige bevalling heb je gehad, gelukkig is dat jou zelf niet echt bijgebleven. Hoe is je man eronder? Is die erg van de kaart dat het ineens zo slecht met jou ging? Ik hoop dat jullie lekker kunnen genieten van elkaar! Neem de tijd voor je herstel he! 't is nogal wat, wat je hebt meegemaakt!
van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon! wat een mooi jochie! wat heftig verhaal zeg! sterkte met de verwerking daarvan... en pas maar goed op jezelf!
ooooooh wat een prachtig kereltje,van harte gefeliciteerd zeg... en wat een zware tijd heb je gehad zeg.....veel sterkte,en geniet van jullie kleine mannetje...
Hai Klijntjuh, Gefeliciteerd met je mooie zoon! Nu eerst even genieten en bijkomen. Hopelijk slaapt hij lekker in zijn wiegje ;
Meid wat een rot bevalling heb jij gehad zeg!! Ik hoop dat je dit een plekje kan geven en bij kan komen. Sterkte, maar natuurlijk...OOK heel veel geluk en van harte gefeliciteerd met jullie zoon Andy. Liefs Selma
GEFELICITEERD!! pfoe wat een bevalling zeg! maar een heel mooi manneke!! veel geluk en gezondheid toegewenst!