Wie heeft deze flessen over en wil er voor niet al te hoge prijs vanaf? Ik heb een flesweigeraar hier en mijn budget is niet hoog genoeg om flessen te blijven kopen nieuw
Ik heb een Tommee Tippee voor je. Ik heb zelf ook een flesweigeraar gehad, maar de Tommee lukte hier ook niet. Ik hoef er niets voor te hebben, maar het is wel prettig als je de verzendkosten wil betalen. Maar ja, dat is ook rond de 6,50 geloof ik, dus misschien schiet je daar niets mee op? Ik hoor het wel!
Ik heb inmiddels een tommee tippee gekocht maar helaas zonder resultaat... maar wel bedankt voor de moeite @ moderators deze mag dicht...
Megan pakt alleen een difrax fles, die speen is niet zo zacht en duwt ze niet weg met haar tongetje. Hopelijk is het een fase bij Tygo, net als bij Megan want hier gaat het na een maand weer perfect.
Hier hetzelfde, ons ventje pakt alleen de difrax fles, en het ging eerst echt helemaal niet, maar opeens toch wel.
ow hier is difrax ook foute boel... welke fles hebben jullie... ik alleen de 300 ml Sfles maar hij is zo lek als een zeef lijkt wel
Ik heb de kleine 170 ml en die van 250. Waar lekt ie aan de onderkant? Dan kan het misschien zijn dat dat plastic ding bodem zeg maar niet goed zit. Heb dat 1x gehad toen kwam alles aan de onderkant eruit. Verder geen problemen.
Tygo wil ook alleen de difrax, ik heb de grote s fles met kers speen ik heb nog wel 4 nieuwe tommee tippee flessen over maar die heb je al geprobeerd