Dank jullie wel. Het blijft onwerkelijk. Soms zelfs het idee dat il gewoon nog zwanger ben.. het zal ook gewoon tijd nodig hebben.
ik brand elke avond een kaarsje voor mijn vlindertjes en ik zal altijd ook eventjes aan wessel denken als ik het brand.dat lieve kleine ventje zal altijd heel dicht bij je zijn en wordt nooit vergeten.zijn zieltje is vrij nu en je mag heel trots zijn op jezelf,je hebt het heel goed gedaan.nu maar rusten en stilletjes verwerken .heel veel sterkte en een hele dikke knuffel
Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte en kracht toegewenst. Ook wil ik je ondanks alles feliciteren met jullie zoontje, hij heeft jullie nu wel mama en papa gemaakt, het is en blijft jullie eerste kindje. Neem je tijd voor dit, het is niet niks.... nogmaals veel sterkte en als je je hart wil luchten, mag je altijd een PB sturen. Liefs.
Lieve Floor en Patrick, Heel veel sterkte gewenst met het verlies van jullie zoontje, het is leven is soms zooooo oneerlijk.Wens jullie veel kracht toe. amira mama van 3 jongens '96 '01 '05 en van 9 *-tjes allemaal voor de 7e week.