anencefalie?

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door heidie, 23 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidie

heidie Lid

18 mrt 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, wij hebben helaas zes weken geleden ons zoontje af moet geven aan deze aandoening. Ik heb er nog veel last van en vind het ook moeilijk dat ik zo 'bijzonder' ben. zijn er meer dames die dit helaas hebben meegemaakt? Ik zou hier graag wat meer over willen praten met mensen die precies het zelfde hebben moeten doorstaan! Groetjes heidie.

2. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Wat heftig zeg, wil je heel veel sterkte toewensen

3. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Ik ben niet bekend met deze aandoening. Ons dochtertje had een hartafwijking. Ik wil je veel sterkte wensen de aankomende tijd.

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hoi heidi, gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Maar wat verdrietig dat hij niet kon blijven. Mijn dochtertje had een vorm van anencephalie, namelijk iniencephalie. Is een zeldzamere vorm van een open schedeltje zeg maar. Anencephalie komt helaas nog best vaak voor, dus er zal misschien nog wel iemand komen meeschrijven hier. Kan ik je ergens mee helpen? Het is voor mij inmiddels 7,5 jaar geleden, dus ik ben heel wat verder in het rouwproces. Wat ik je vooral wil meegeven is alles wat je voelt en ervaart normaal en ok is. Het verdriet, gemis, trots en ellende horen er allemaal bij helaas. Het is het meest vreselijke dat een mens kan overkomen om een zo gewenst kind te verliezen. Ik heb er ook heel lang vreselijk veel last van gehad en heb veel andere moeders gesproken die het ook heel moeilijk konden verwerken. Allemaal heel begrijpelijk en normaal. Ik wens jou en je partner dan ook heel veel licht en liefde, hou je vast aan elkaar.

5. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Heel veel sterkte...

Deel Deze Pagina