Ik heb met lopen pijn in mijn bil wat een beetje doorstraalt naar m,n been. Verder geen pijn in m,n buik ofzo. Wat zou dat kunnen zijn?
Had ik ook gehad vorige week. Voelt net als spierpijn. Bij mij lag het aan verkeerde houding 's nachts met slapen, dus probeer deze eens te veranderen. Misschien dat het helpt. Linkerzij en kussen tussen je benen is het beste.
Dit zou Ischias kunnen zijn. Heb er ook wel 's last van tijdens het stofzuigen of als ik buig om iets op te rapen. Heb 'ns gelezen dat het een zwangerschapskwaaltje kan zijn. Zie: http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeni ... chias.html
welkom in de wereld die Ischias heet hahah! Ik heb het op dit moment in beide benen. Als ik jouw was zou ik daar niet te lang mee rond lopen en even naar je huisarts gaan voor een eventuele doorverwijzing naar een fysio. Sterket
Ik las ergens dat het een symptoom is van een BBZ, moet ik me daar dan zorgen over maken of heb je dan meer dingen die pijn doen?
Ik heb er ook last van gehad. De vk vertelde mij dat Dylan op een zenuw lag. Edit: gezien de duur van je zwangerschap lijkt me dit bij jou nog niet erg waarschijnlijk.
Het kan een zwangerschapskwaaltje zijn, maar je kunt het ook krijgen als je niet zwanger bent. Een vriend van mij, heeft hele erge Ischias gehad, dat is geen pretje. Ik zou het even in de gaten houden en anders eens navragen of het kan dat je dit al zo vroeg in je zwangerschap hebt.
bij mij was het een voorteken van bekkenproblemen, achteraf gezien. ik had die pijn ook tijdens het lopen al heel vroeg in de zwangerschap, en ook als ik te lang zat gingen mijn billen pijn doen. met 16 weken bleek ik bekkenklachten te hebben.
Was bij mij typisch een kwaal van de zwangerschap. Na de bevalling was het ook over gelukkig! Fisio heeft mij heel erg geholpen
Ik heb de hele dag door een vage trilling in mijn bil, bovenbeen! Helemaal gek wordt ik ervan, want steeds denk ik dat m'n telefoon trilt :S:S wat kan een lichaam toch rare dingen doen als je zwanger bent! :S
Ik denk ook dat het een zwangerschapskwaaltje is! Ik had het ook vrij vroeg in de zwangerschap, net alsof je spier in je bil verkrampt is en dat gevoel door je been heen stroomt! In ieder geval erg irritant! Ik heb er regelmatig last van gehad, maar bij mij ging het ook vanzelf weer over. Heb er soms nog wel eens last van. Maar met mijn zwangerschap gaat het allemaal goed dus ik zal me geen zorgen maken. En anders bel je de VK toch even? Lisszy
Ik heb het ook, heb er de afgelopen week niet van kunnen lopen, ben er ook mee bij de fysio (nou ja eigenlijk manueel therapeut) geweest en hij heeft niks genoemd over ichsias.....ik heb het gelezen op gezondheidsplein, maar kan er niet helemaal over uit of het klopt en of ik er wat mee moet. Ik heb het al behoorlijk lang, eerlijk gezegd in elk geval al vanaf de kerst want toen ben ik voor het eerst bij de fysio geweest (gewoon zonder verwijzing wat tegenwoordig ook kan). Eigenljik klopt het tot en met tintelingen, lichte incontinentie, en de pijn..... is dit iets wat overgaat na de zwangerschap? Heeft iemand daar ervaring mee?
Hallo Ik heb ook regelmatig dat ik ineens pijn in mijn bil voel en dat straalt idd door naar mijn been. Het is niet altijd dagelijks maar soms ineens een paar keer op een dag. Bij mijn eerste 2 zwangerschappen had ik het in het begin van de zwangerschappen ook en ging het na een aantal weken vanzelf weg.Ben er toen niet mee naar de huisarts gegaan omdat het zo nu en dan de kop op stak. Nu bij de 3e heb ik het ook weer gelijk in het begin en ik merk dat het nu al weer wat af gaat nemen. Maar als je het niet vertrouwt zou ik zeker even naar de huisarts gaan. nou dus het rustig aan meid. groetjes esmeralda
Pijn in bil met uitstraling been klinkt als typisch Ischias! Had het met 7 weken en de manueel therapeut heeft me er in een paar sessies vanaf geholpen. Ischias is je heupzenuw ook wel grote beenzenuw. Stond helemaal los van de BI die ik nu heb (vanaf week 25).