Hallo, ik ga het nogmaals proberen. ik heb een aantal pakketen samengesteld in de maatjes 50/56 - 56 62 62/68 en 68 tevens heb ik ook nog en flink aantal schoentjes en slofjes alle kleding en schoentjes e.d is in zeer goede staat en allemaal schoon gewassen. eventueel is ook het hele pakket in 1 keer te koop...dit zijn in totaal dan 310 stuks kleding en schoentjes en slofjes. ik zal een aantal foto's toevoegen maar zal niet alle foto's van de kleding in de pakketen hier neerzetten want dat worden wel erg veel foto's ...wil je meer foto's zien pb me dan dan stuur ik je alle foto's van de kleding in het pakket dat je wil toe.
zoals ik al aangaf is dit een kleine compilatie van de kleerdjes..het zijn niet alle foto's!!! als je interesse hebt in het totale pakket kan dat ook! ik wil het graag kwijt maar hoop wel dat er een serieus bod komt voor zoveel kleerdjes en schoentjes. wil je meer foto's zien doe me een pbtje!!
ik heb intresse in pakket 68 Ik heb je een pb gestuurt. zou je de foto's willen mailen, ik hoor het wel. gr