Waar luisteren jullie zoal naar? Mijn muziek smaak is erg breed hou eigenlijk wel van vanalles behalve Frans bauer of andere nederlandstalige muziek van dat genre. Voornamelijk luister ik naar Keane Coldplay U2 Celtische muziek top 40 techno Moby xxx jet
Marco Borsato is mijn nummer 1.! Voor de rest hou ik ook eigenlijk van heel veel verschillende muziek.
Nederlands talig muziek ( andre hazes,jan smit , jannes enzo) R&B Reggea Hardcore..kortom eigelijk van alles haha!
Ik hou van (bijna ) alle soorten muziek... Ik ben sneller klaar als ik zeg dat ik NIET van (zware) klassieke muziek houd en met R&B doe je me ook geen plezier.... Maar voor de rest alles wat tussen Hazes en Hardcore zit...
Pink Floyd the Doors Neil Young Tracy Chapman Roling Stones Bob Dylan, kortom veel jaren 60 muziek Amos Lee Trance Slackers, muziek van deze tijd...hiihihii... Mooie muziek vind ik lastig te vinden. Nu worden de "poppetjes" en de "mooie jongens" geselecteerd op uiterlijk (X-factor...?). Vervolgens worden ze klaargestoomd voor het publiek. Wat hebben ze eigenlijk werkelijk in huis? Ja, een gouden keeltje en een mooie kop erop. Zelf teksten schrijven, musiceren...? dat kennen ze niet.
Hammerfall (metal) Guns 'n roses (het oudere werk) Musicals Dubliners Jaren 80-muziek Heel veel eigenlijk. verder vind ik sommige liedjes uit andere muziek soorten ook leuk. Maar gewoon niet alles. Ligt dus aan het liedje.
Marilyn Manson HIM Depeche Mode Nine Inch Nails Type O Negative Metallica System of a Down Kaiser Chiefs Franz Ferninand Velvet Revolver Rammstein En nog veel meer........
Etta James Aretha Franklin Jill Scott Nina Simone Mahalia Jackson... big mommas, big voices! J.S. Bach Schubert Chopin... pompeus en ook fijne klassieke muziek Metallica Pink Floyd M People Simple Minds Simply Red... en nog meer diverse muziek GEEN Hazes, Jannes, Bauer, geen Tiroler muziek en geen schlagers a la Denny Christian! Aaargh!
u2 bon jovi skunk anansi nickelback live anouk cristina anguilera the cure the cult en nog veel meer. hielkje
Heel divers! Van Coldplay tot Marco Borsato Van Kane tot Jan Smit Van Eros Ramazotti tot ................Ill Divo Kortom je kan met mij alle kanten op. Waar ik helemaal niet van hou is: Heavy Metal en Jazz muziek. Liefs Mirre
Leuk om al die verschillen te zien wat smaak betreft. Ik heb er al een paar voorbij zien komen waarvan ik dacht oh ja vergeten om die neer te zetten Rammstein idd Eros The cure Depeche mode metallica Jaren 80 en 90 muziek Echt heel divers mijn smaak van muziek