Ik heb hier een Alecto dbx-85 te koop , zie link Marktplaats.nl > Alecto Babyfoon DBX-85 - Kinderen en Baby's - Babyfoons
Oh verdorie!! Net te laat Heb gister al 1 gekocht, maar dat is een onwijs rotding.. Succes met de verkoop
Ik denk niet dat ze jouw babyfoon een rotding vindt, maar die van haar. (Waarschijnlijk van een ander merk). Nu baalt ze dat jouw advertentie er nu pas staat en dus niet de Alecto heeft gekocht. *gokje hoor*
Haha Lotte heeft het bij het rechte eind! Ik had het ook niet goed geformuleerd . Ik heb inderdaad 1 van een ander merk gekocht, maar dat vind ik dus een rotding. Die van Alecto zijn dat juist NIET!!! Dus sorry voor de onduidelijkheid
Ik heb wel interesse in je babyfoon. Het onderdeel dat op de babykamer zit kan alleen op batterij toch? Of ook op stroom? En als het alleen batterij is, hoelang doe je er dan mee?
Dat onderdeel (grote ding laat maar zeggen) kan op stroom en het kan ook op batterijen (4xAA) hoelang je met die batterijen doet weet ik niet, want ik deed 'm altijd op stroom En dat kleine ontvanger die gaat wel op speciale oplaadbare batterijen
Okee, ik dacht dus dat dat grote ding alleen op batterijen kon . Maar dit is helemaal goed. Zal ik hem voor 35 incl verzenden van je overnemen? Ik hoor het wel van je!