HELP ik maak me vandaag zon zorgen opeens nu heb ik maandag me echo maar stel je voor dat ze niks zien of stel dat het hartje niet klopt wat dan aaaaaaaaaaahhhhhhhh ik word helemaal gek hier van de zorgen. ik voel wel dat het goed zit in me hart waar om gaat me hoofd zo gek doen of is het normaal of ben ik echt gek aan het worden ik bedoel de symptonen liegen er niet om me borsten groeien jeuken zere tepels ik heb al licht buikje ik moet piesen piesen en nog eens piesen begin ook al echt een zwangerschapskoppie te krijgen nou ik kan nog wel even doorgaan wat is dit toch herken dit absoluut niet van me eerste zwangerschap.
Ik heb precies hetzelfde. Bij mijn 1e zwangerschap dacht ik helemaal niet zo en nu heb ik zo de bevestiging van de echo nodig en ben ook heel bang om daarop te zien dat het niet goed zit. Ik kan je helaas niet helpen, maar....Het zal vast wel goed zijn allemaal!
Vergeet niet dat elke zwangerschap anders is! Dit is mijn vierde zwangerschap. Eerste 2 waren miskramen, toen heb ik niet gekotst. Bij mijn dochter heb ik alleen maar gekotst en nu kots ik niet dagelijks... Echt elke zwangerschap is anders.. Dat je je druk maakt om je kindje, of het hartje nog wel klopt, dat herken ik ja. Ik denk dat ik dat met elke zwangerschap zal hebben! Ik blijf ongerust! Ben allang blij dat ik mijn kereltje dagelijks voel en dat hij op mij reageert als ik ongerust ben. Ik heb ook nog een doptone in huis dus kan ten alle tijden luisteren. Is wel een geruststelling!
zou toch raar zijn als je je geen zorgen maakt tis toch niet niks he same here.. en ik moet verdorie nog tot 12 maart wachten maarja.. we komen de tijd wel door vrees ik
Hier veel herkenning, hoor! Mijn eerste echo krijg ik woensdag en ik maak me ook een beetje zorgen. We lopen trouwens gelijk op, rastagirl Daarom ook meteen de volgende vraag: wie weet er wat je al kunt zien met een echo van 8 weken? Zie je bijvoorbeeld al een hartje kloppen of kun je het ook al horen?
Hoi, Ik ben ook ontzettend ongerust. Bij elk dingetje dat ik voel vraag ik me af of het misschien niet goed zit. Ik moet tot 7 maart wachten tot de eerste echo. op www.9maand.com kun je echo's zien van zwangerschappen vanaf de vijfde week. Daar krijg je een goed beeld van hoe je kindje er nu uit ziet. Echt hele mooie beelden. Ook verschillende echo's van bijvoorbeeld de vijfde week. Staan er dan wel drie ofzo. staan onder zwanger week na week geloof ik. veel plezier.
hoi dames. ik heb een echo gehad met 7 wkn 3 dgn en de beste omschrijving die ik kan geven is een druppelvormig zwart zakje met daarin een pinda (je beeb) en een flikkerend discolichtje (het hartje) wat ik begreep van de verloskundige kun je ongeveer vanaf wk 10-12 't hartje horen. hoop dat je er wat aan hebt groetjes, Marlene
bij mijn eerste heb ik met 6 weken het hartje gehoort?! 6 weken en een paar dagen maar wel voor de 7e week/