sinds afgelopen zondag slaapt angelica de hele nachten door het kon geen kwaad zei de kraamhulp die had ik vandaag voor het laatst is wel ff wennen zo hoor maar haar broertje is dol op haar ondanks dat die ook nog maar klein is die vraagt ook alle aandacht bij me maar als moeder moet je kids ook alle aandacht geven toch groetjes liandra
Is wel netjes ja!! Krijg je zelf ook wat rust Maareh typfoutje he? hihi: "vind ik flink voor het knulletje hoor" Dochtertje neem ik aan Groetjes
sorry mirna ja komt dat ik mijn zoontje gewent ben hahaha die is anderhalf jaar bij ons alleen geweest en zeggen we veel knulletje tegen oeps maar tis goed van ons meissie
Wat ontzettend fijn zeg, dat ze de hele nacht doorslaapt, kom je zelf ook nog een beetje aan je rust toe
Ow dat is ideaal zeg, krijg je zelf inderdaad ook een beetje meer rust. Wat Mirna ook al vroeg ben ik ook wel nieuwsgierig naar, krijgt ze fles of borstvoeding??
ze krijgt inderdaad borstvoeding vind ik wel gezellig en tis makelijk ook maar ze pakt de borst goed en drink veel