beetje chagrijnig!

Discussie in 'De lounge' gestart door Rabia, 29 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Kijk ik net uit het raam is 1 van mijn mega grote aarde potten met grote plant erin omgegooid bij de voordeur! Ik had er vier en nu dus nog drie. We zijn meteen naar de winkel geweest maar niks, niet meer in dezelfde kleur. Onze buren gebruiken altijd ons tuintje als doorgang inene wisten ze van niks! SUKKELS.

Gisteren een kast leeggehaald ik alle kleren tijdelijk in een koffer gedaan en dat ik de koffer wou openen ging ie niet meer open! Op slot terwijl ik er nooit een code op gezet heb!

Zaterdag enorme ruzie met mijn zusje gehad. Moest heel erg huilen ze is echt een kreng tegen iedereen.

Hadden er drie neefjes bij me gelogeerd eergisteren en ze waren boven aan het spelen in mijn slaapkamer omdat ik spaanse les had. Toen ik later naar boven ging zie ik op mijn Pullman bed, 1 jaar oud met witte bekleding 2 enorme blauwe verfvingers afgeveegd doorgetrokken over mijn hoofdboard. Alles is in de slaapkamer wit. Niemand had het natuurlijk gedaan maar ik heb alles geprobeerd en het wil er niet meer uit.

Wat heb ik een rot week zeg,wat zal er nog meer gebeuren??. :cry: :cry: :cry:

2. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    He grrr, wel een baalweek voor je ja... :(
    En dan hakt het er misschien ook nog harder in vanwege de zwangerschapshormonen.

Sterkte met de sjaggi, hopelijk trekt het snel weer bij!

Groetjes, Wendy

3. Wat vervelend. Vanaf nu wordt het beter deze week voor je. Probeer je niet druk te maken.

4. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    heb je al een sopje geprobeerd met biotex of wipexspress zeer goede vlekken oplossers

maar wat een baal week meis, hopelijk kan je de verf er nog uit krijgen

sukses

5. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Jeetje dat is balen zeg. Probeer er niet te veel bij stil te staan. Ze zeggen toch na regen komt zonneschijn. Deze week word vast beter.

Deel Deze Pagina