Wat vinden jullie mooier voor een meisje, Cleo of Coco? We zijn 4 weken voor datum nog erg aan het twijfelen...
Cleo is heel mooi en klassiek. Coco vind ik meer iets voor een dier, coco het aapje of iets in die richting. Cloé is ook leuk
Cleo! Coco de kokosnoot, valt voor mij in dezelfde categorie als lola, kiki etc. niet mijn smaak. Dus ik zeg Cleo! Leuk!
Ik vind Coco inderdaad ook wat dierlijk. Het doet me ook aan teveel denken. - Coco Chanel - Coconut en dus ook het drankje Vita Coco - Co / Ko (mannennaam) - Aapje (ik weet niet of ik die associatie heb door Aapje Coco (van Serge en Coco op Landal Greenparks) of Koko het aapje (speelgoed) - ik herken ze beide niet, maar toch denk ik in mijn eerste associaties wel aan een aapje) - Koko Toko (winkel in Groningen) Tik Coco trouwens eens in bij Google afbeeldingen. Niet echt de mooiste plaatjes krijg je dan Er blijkt dus zoiets te bestaan als een Coco squat... Als ik Google kom ik nog veel meer tegen. - CoCo de Clown - Een of andere gorilla die Koko heet en een eigen Wikipediapagina heeft (als je Koko intikt in Google afbeeldingen krijg je de gorilla meteen te zien) Ik hoop dat je wat aan deze associaties hebt. Maar laat je er vooral niet door tegenhouden de naam te kiezen, ik vind de naam leuker dan vele andere namen. Hij is ook wel weer stoer en bijzonder.