Ik zit rustig op de bank, beetje te bedenken hoe we het geslacht bekend gaan maken en zoek beetje rond op de laptop En ik word echt helemaal van me gedachten afgehaald door het bewegen van me meisje, eerst een paar keer.. Nu gaat ze me flink tekeer ! Ik vraag me toch af vanaf wanneer je de baby echt dagelijks kan voelen en wanneer je de baby dagelijks moet voelen.. En daarnaast, is het nou echt gek dat ik zelfs er een beetje nerveus van word ? Ik ben niet gewend wat te voelen maar wat ik wel heel graag wou - en nu word het zo realistisch ineen keer denk ik en moet zo wennen aan dat gevoel meer te voelen zeg maar.. Beetje lastig uitleggen
Vandaag zei mijn vk dat je de baby pas vanaf 30 weken echt dagelijks en regelmatig moest voelen.. Daarvoor zou het kunnen zijn dat dat niet zo is.. haar woorden dan bij de eerste vond ik het ook heel raar, al dat gekriebel in mijn buik. En later dat gepor.. na een paar weken was ik er wel aan gewend, hoorde het bij mij en maakte ik me juist weer heel erg druk als ik eventjes niets voelde. Geniet er lekker van!
Ik moet de baby vanaf 24 weken elke dag voelen dit was nieuw volgens de verloskundige dit was eerst vanaf 27 weken. Ook omdat het mijn tweede zwangerschap is denk ik. Ik voel de baby sinds 18 weken elke dag, dit wordt elke dag steeds duidelijker en harder Ik vind het nog steeds heel raar maar o zo bijzonder, af en toe wordt ik er een beetje gek van aangezien ik er s'nachts wakker van lig.
Het is zo verschillend bij iedereen. Ik voelde onze uk het eerst bij 15-16 weken, maar nog erg onduidelijk... nu bij 17 weken voel ik het dagelijks..... Maar niet iedereen kan het meteen herkennen als .... Maar volgens mij vanaf 24 weken zou je je kindje dagelijks moeten voelen. Bij mijn eerste zwangerschap vond ik al die bewegingen heerlijk in mijn buik... dus kom maar op met die flinke porren! hihi
Ik voel de baby sinds 15 weken dagelijks en word ook onrustig als ik een tijdje niks voel. Fijn dat je al antwoorden gevonden hebt!
Volgens mij voelde ik haar vanaf week 25 of 26 dagelijks. Steeds meer. De eerste keer was voor mij ook heel onrealistisch hoor ... maar je went er snel aan en toen ik bevallen was, heb ik echt de eerste weken dat gefriemel in mijn buik gemist hoor.