Wegens omstandigheden kan ik bijna niet meer naar de sportschool wie wil mijn abonnement overnemen? ik betaal de overdragskosten van 17,50 en je krijgt van mij 30,- als dank van de overname! Sportcity abonnement over te nemen 42.50 p.m. t/m 31 mei 2013 daarna maandelijks opzegbaar! extra overdragkosten eenmalig 17,50 betaal ik sporten kan van half 9 tot 23:00 van ma t/m vrijdag In het weekend van half 9 tot 5 hij is over te nemen in Rijswijk ZH daarna overal door heel NL te gebruiken All inclusive (ook zonnebank, saunafaciliteiten en kinderopvang) Het Personal Fitplan met 100% resultaatgarantie Elk uur 10 minuten buikspierplezier Leuke toegankelijke groepslessen Goede, korte work-outs in groepsverband Zumba / ShBam Squash Sporten in alle 19 vestigingen 7 dagen per week geopend Ruime openingstijden Gratis draadloos internet Met een SportCity-lidmaatschap kun je gebruikmaken van alle faciliteiten en sporten in elk van de 19 vestigingen in Nederland. Naast fitness, groepslessen, saunafaciliteiten, zonnecabines en kinderopvang, zit ook het Personal Fitplan bij het lidmaatschap inbegrepen voor vragen stuur pb!