Hoi Dames , Ik heb bij mijn 1e zs ook al erg veel last van mijn astma gehad , 2e zs geen medicijn nodig gehad en nu sinds een week of 6 weer erg veel last van mijn astma .Laatst zelfs een keer 5 minuten geen lucht gehad en dat mijn man 112 heeft gebeld(verneveld en zuurstof gehad) ....Nu ben ik vorige week iom gyneacoloog, longarts en huisarts aan een kuurtje prednison begonnen , maar heeft echt maar een heel klein beetje geholpen ...Ik blijf die hoestbuien met taai slijm houden met momenten dat ik ook geen lucht krijg ..gelukkig niet lang maar blijft erg eng .....Veel meer kunnen ze er niet aan doen ..Is het gevaarlijk voor ons kindje dat ik telkens geen lucht krijg ? Nu de prednison niet echt heeft geholpen moet ik er dan vanuit gaan dat dit toch wel de hele zs aanwezig zal blijven ?? bedankt alvast voor jullie antwoord !!!
Hoi marjon. Je kindje heeft gelukkig veel reserves dus maak je daar geen zorgen om! Ik ben wel bang dat je gedurende de zwangerschap er last van blijft houden. Maar misschien gaat je lichaam er ook een soort van aan wennen en gaat het straks wat beter! Imke
Hoi Imke , bedankt voor je antwoord , ik ben er ook bang voor dat ik hier last van zal blijven houden ...Maar hopelijk gaat het snel iets beter dat ik wel weer aan het werk kan .. liefs , marjon