Hallo Ik zoek dus zo'n bus, weet iemand waar ik die kan kopen in een winkel? Of woont iemand in Arnhem die er een over heeft? mvg Kim
ja dat snap ik maar ik vind 6.75 verzendkosten een beetje stom voor iets dat 3,99 kost. En op de site van friso staat dat je het ook bij drogisten kan kopen maar niet welke.
ik heb hem bij de kruidvat gekocht. een smartpack. 5 euro geloof ik, met al een (halve) zak poeder erin
Ze verkopen hem gewoon bij het Kruidvat. Niet iedere Kruidvat, wel de wat grotere. Hij is hier dacht ik zelfs goedkoper en je krijgt er dan ook nog voeding bij!
Heb de mijne laatst bij de trekpleister gekocht. 5 euro met standaard 2 voeding maar is er ook in nr 1
bedankt dames! Ik zal ff bij de kruidvat kijken. Zit er altijd voeding in, want die gebruik ik niet ik gebruik kruidvat voeding.. ach ja en anders kan ik die voeding wel weggeven aan iemand denk ik.
heb eventueel de grote blauwe (oud Model) maar woon in zeewolde nabij harderwijk Je mag hem zo hebben
ik woon in nijmegennoord (voorheen gewoon oosterhout). ik heb er een over. Ik heb hem vorige maand gekocht maar mijn zoon heeft een koemelkallergie en hierdoor speciale voeding in een vaste verpakking. gr brenda
Als je dat nr van friso beld,dan kun je de blauwe bussen gratis bestellen! ik heb er laatst 2 gekregen,kost ook geen verzendkosten. groetjes