De Angelsound/Doptone en andere gelijke , lijken me erg leuk om te hebben. Nu ben ik aan het twijfelen of ik er èèn zal aanschraffen of niet... Stel dat je een keer de hartslag niet kan vinden Maar aan de andere kant, hoe heerlijk is het om thuis zelf de hartslag te horen.... Ben benieuwd hoe het bij jullie zit en erover denken.... (mischien nog goede tips)
Nee, dat is helemaal niets voor mij. Nu hoeft het sowieso niet meer omdat ik de kleintjes regelmatig voel schoppen en bewegen, maar voor die tijd zou zo'n ding me alleen maar onzeker maken. Ik ben zo iemand die steeds meer bevestiging nodig heeft en in paniek raakt bij het niet krijgen van bevestiging (dus bv hartje niet kunnen vinden etc.)
Nee, ik was bang er inderdaad nog onzekerder van te worden als ik het hartje niet zou kunnen vinden... in plaats van het geld daaraan te besteden hebben we ervoor gekozen een extra pretecho te laten maken
ik heb er veel baad bij gehad... ik heb in maart een MK gehad en toen ik opnieuw zwanger werd was ik erg onzeker, was bang om het kindje weer te verliezen. toen ik in deze zwangerschap opnieuw bloed verloor was het eerste wat ik deed , was die angelsound op mijn buik en luisteren! oh wat een verlossend geluid was dat ik hoefde me niet zoveel zorgen te maken... wel natuurlijk mn VK gebeld voor de zekerheid maar alles was goed. iedere keer als ik me onzeker voel, en nu nog wel is gebruik ik hem om toch gerust te gaan slapen. nu gebruikt mn dochter hem ook om doktertje met mij te spelen hihihihi ( natuurlijk moet je wel in je achterhoofd houden dat je niet iedere keer het hartje kan horen zowie zo niet in een vroeg stadium van een zwangerschap...)
hoi, hier nog iemand met een angelsound, ik had ook in maart een mk en als ik dan opnieuw zwanger was, was ik vaak zo onzeker dat ik ook een angelsound moest hebben om me een beetje gerust te stellen, als ik er behoefde aan had. groetjes uschel
Ook niets voor mij. Ik zou geneigd zijn dag en nacht te luisteren naar het hartje, om bevestiging te zoeken dat alles nog wel goed is. En ze zijn er nog niet over uit of veelvuldig gebruik van een doptone schadelijk is op de lange termijn.
een angelsound is geen doptone... een angelsound kan je vergelijken met een versterkte microfoon deze zend geen golven uit maar ontvangt ze alleen maar en is deze dus niet schadelijk voor je kindje... wat die andere merken betreft daar durf ik geen uitspraak over te doen...
Ik heb een angelsound, dit omdat ik in het begin erg onzeker was vanwege bloedingen die ik heb gehad of wel alles goed was, ik heb er veel steun aan gehad, maar sinds ik de kleine voel bewegen gebruik ik hem niet meer. Denk dat als ik die bloedingen enz niet had gehad ik ook geen angelsound had genomen.
Nee, ik vind de schopjes ed een stuk geruststellender dan zo´n apperaat. Ken ook iemand die zo'n app. had en dus regelmatig luisterde, kwam ze bij de vk bleek dat ze 2 weken naar gerommel en echo van dr eigen hartslag had gehoord, kindje was allang dood. Ik vetrouw er gewoon op dat de natuur doet wat het moet doen.
Ik heb zo'n angelsound aangeschaft toen ik 15 weken zwanger was! Ben er nog steeds hartstikke blij mee! Ik voel de kleine nu erg veel bewegen en schoppen maar vind het nog altijd leuk om af en toe te luisteren naar het hartje! Het word wel steeds minder dat ik het apparaat gebruik. Maar ben er nog altijd heel tevreden over! Gr. Miranda
Ik heb uiteindelijk een Belly Talk doptone machientje aangeschaft met 20 weken en had het veel eerder moeten doen. Ben zwanger via ICSI en maak me vaak zorgen of het echt wel goed gaat en dit gaf steeds bevestiging. Kon het hartje altijd heel makkelijk vinden en het klinkt echt anders dan je eigen hartslag, veel en veel sneller. Nu voel ik regelmatig beweging maar dat heeft bij mij lang geduurd want het is niet zo'n druktemakertje. Groeten, Maaike
hoi hoi, Zelf heb ik hem ook, maar het is een feit, je moet even zoeken en niet gleijk in de stress raken als je hem niet hoort. Ik daarintegen deed het bij mijn zus op der buik zij is 12 weken langer als ik zwanger en je hoorde het meteen... ik dacht het bij mij ook te horen bleek het mijn eigen hartslag te zijn Anyways, we gaan naar de VK toe, ze kraakt die angelsound helemaal af bla bla.... omdat zij en apparaat van 300 euro hebben en is veel sterker.... o ok, ga je ervanuit dat het toch waar is... Wat denk je... kan ze het hartje niet vinden HALLOOO was toen 15 weken zwanger.... ik natuurlijk zenuwachtig.... wij naar huis want we mochten een week later terugkomen om nog een keer te luisteren.... Yeah right.. dan raak ik wel in de stress hoor, terwijl we dat weekend de babykamer ging uitzoeken... dus savonds ik de angelsound op mijn buikje gedaan EN JOEHOE! IK HOORDE HET HARTJE TOCH LEKKER ZELF! ik was link op de VK omdat ze het snel snel moest doen ivm de overvolle wachtkamer! maar daar trapt deze dame niet meer in, je mag geen stress hebben, maar ze geven het je wel.... dus hoe dan ook ik ben blij met de angelsound en elke avond doen manlief en ik even 10 sec luisteren want zo heeft mijn mannetje ook meer het gevoel dat hij erbij betrokken wordt..... ik vind het echt een super ding.. zie mijn website http://onzewonder.beebiesite.nl en dan moet je op het hartje klikken! Doegie
Ik heb niet zoveel geld. Dus ik koop liever leuke dingentjes voor mijn kindje dan een angelsound doptone.. Lijkt me op zich wel leuk maar idd hoe druk ga je je maken als je de hartslag een keertje niet kan vinden?
Ik vind het persoonlijk een onzin speeltje. Ook de vk's zijn er gemiddeld niet zo blij mee, maar goed, niet dat we daar wat mee te maken hebben verder. Hihi
Ik heb geen angelsound. Ik heb wel getwijfeld, vanwege een eerdere miskraam, maar ik heb mezelf gedwongen om vertrouwen te hebben in mijn lichaam. Ik zag mezelf al als een neuroot dagelijks met dat ding op mijn buik zitten, en het leuke is dat het nu extra bijzonder is om het hartje te horen bij de verloskundige. Groetjes, Anakin.
Ik heb er wel een! We konden met de doptone bij de VK al bij 8 weken het hartje horen! erg snel dus. En aangezien wij nogal van de gadgets zijn, hebben we meteen zo'n ding aangeschaft. Ik gebruik 'm niet vaak, misschien eens in de anderhalf a twee weken. En dat is wel iedere keer weer heeel erg leuk! Mijn ouders , mijn zus en zelfs mijn neefje en nichtje hebben het hartje al kunnen horen! Maar: ik maak me niet zo snel zorgen, als dat wel zo was, dan weet ik niet of dit wel zo'n handig ding is. Je krijgt namelijk heel vaak de hartslag niet te pakken! (helemaal zo vroeg in de zwangerschap)