Wie heeft er efteling zegels en doet er niks mee? Zou ik ze dan mogen hebben, wij zouden ze nu erg goed kunnen gebruiken voor een leuk dagje uit.
als je er nog nodig hebt, ik heb nog een stuk of 3 kaarten vol ... misschien dat je iets van DE zegels of wat anders te ruil hebt, hoeft niet veel te zijn hoor !
hoeveel heb je nodig? dan vraag ik ff rond hier. hoef er dan niks voor te hebben hoor, zijn immers gratis
zeg maar hoeveel je er nodig hebt heb zeker een kaart over en vol dus kan nog verder sparen hoef er niks voor terug je krijgt ze toch gratis
ik hoef er niet perse wat voor te hebben, maar toch leuk om iets anders gratis er terug voor te krijgen wat iemand anders niet spaart.....
Ik heb eigenlijk niks wat ik kan ruilen qua zegels ik heb nog wel heel veel kleertjes voor een meisje in verschillende maten...
dames, heb ook nog 30 zegels in de aanbieding. en hoef er niet veel voor terug maar vind het wel leuk om bijv etos zegels of iets anders er voor te krijgen. dus wie interesse heeft laat maar weten