Angelsound gebruik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaDeluxe, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hey girls,

Ik had eerst een doptone, maar aangezien dat wordt afgeraden om veel te gebruiken heb ik een angelsound aangeschaft gisteren.
    Alleen....ik hoor niks, niet omdat er wat met mijn kindje is, ik kan het hartje wel vinden met de doppler, maar er komt gewoon geen geluid uit de angelsound, ik kan namelijk mijn eigen hart ook niet horen bij mijn borst o.i.d, en ik leef toch echt :p

Als ik tegen de omvormer aantik hoor ik ook niks, dat hoor je wel met de doppler.

Hoe zit dit nou?

2. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Hey ,

Dit komt me bekend voor , ik heb namelijk ook een Angels sound , en de eerste die ik ontving was stuk.
    Het lampje brande wel , maar er kwam geen geluid uit de koptelefoon.
    Heb hem terug gestuurd en kreeg een nieuwe die wel werkte.
    Heb je misschien al een andere koptelefoon geprobeerd of hoor je wel geruis als je hem aanzet ?

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik hoor wel een ruis idd, zeg maar zoals een mp3 klinkt als je geen nummer op hebt staan. Maar verder hoor ik mijn eigen hartslag niet hoor..ik ga ff weer proberen.

4. tanja1979

tanja1979 Actief lid

3 okt 2008
    217
    0
    0
    Daar heb ik ook last van gehad,ik heb er toen een nieuwe batterij ingedaan.
    Ws was de batterij,omdat hij al zo lang in de winkel lag leeggetrokken.
    Daarna was het bij mij goed

succes ermee,wel balen want je wil natuurlijk zo snel mogelijk luisteren ;)

5. hoops

hoops Actief lid

30 nov 2008
    110
    0
    0
    heb je wel gel of bodylotion ofzo gebruikt?

6. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Ja probeer er een nieuwe baterij in te doen , mocht dat niet werken zou ik hem terug brengen , en dan krijg je als het goed is 1 die wel werkt.. :D
    En lekker goed smeren met bodylotion , ik heb gewoon 1 of andere gel erbij gekocht die ze ook bij echo's gebruiken , die blijft ook lekker lang vet en glibberig , dan hoef je niet elke keer nieuwe erop te doen ;)

7. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    bedankt voor jullie reacties, ja ik heb van dat gel van de doptone, maar ik hoor mijn eigen hartslag niet eens. Een nieuwe batterij heb ik nog niet geprobeerd, zo'n formaat heb ik niet op voorraad liggen. Ik hoor wel wat in de koptelefoon, ook een andere geprobeerd, een ruis, en het lampje brandt, ligt het dan wel aan de batterij?

8. tanja1979

tanja1979 Actief lid

3 okt 2008
    217
    0
    0
    ja,dat deed hij bij mij ook,maar kreeg op de een of andere manier toch te weinig stroom ofzo.
    Met een nieuwe batterij deed hij het wel goed

9. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik ga maandag een nieuwe batterij proberen, als ie het dan nog niet doet dan breng ik het terug. Bedankt voor de tips! :)

10. minimuts

minimuts Actief lid

25 feb 2009
    190
    0
    0
    ik zie die angelsounds vaak voorbij komen. ik ben nog niet zwanger, maar ik hoop dat het nu snel wel zo is... hoe werkt zo'n apparaatje en wat kost het ongeveer?

11. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Ik heb er 50 euro voor betaald (vind het wel erg duur maargoed)
    En als ie correct werkt , dan kun je zo rond 12 weken het hartje van je baby horen..
    Bij mij heeft het geen nut , hij/zij ligt zo raar dat ik hem niet kan vinden !
    Maar het is erg leuk hoor ;)

12. jobijntje

jobijntje Actief lid

22 nov 2008
    146
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb er 32,50 voor betaald incl de bijbehorende gel. Ik heb em gekocht via de link die je hier ergens op zwangerschapspagina kan vinden. Mijn angelsounds werk prima hoor, en ben er erg blij mee! :D

13. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Ik heb er 50 euro voor betaald :x !
    Stelletje afzetters.. :evil: :evil:

14. jobijntje

jobijntje Actief lid

22 nov 2008
    146
    0
    0
    Noord-Brabant

Ja idd, afzetters!
    GRRRRRR :evil: :evil:

15. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Ik heb hem geleend van een vriendin van me. Volgens mij heeft zij er ook iets van € 40,- voor betaald. Nu wij voor het eerst het hartje hebben gehoord had ik hem voor dat geld ook wel zelf gekocht. Omdat je nog zo weinig voelt is die bevestiging fantastisch.

Trouwens ik heb wel heeeel veel olie gebruikt en andere oordopjes, is veel duidelijker.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    probeer een andere koptelefoon... dat hielp bij mij heel erg goed.

Deel Deze Pagina