hebben meerdere zwangren dit gehad?dat je op bijna 11 weken nog niks hoord? wil me niet gelijk ongerust opstellen,maar zelfs in de verte hoorde ik niet eens wat
is bijna 11 weken niet wat vroeg? ik heb het hartje voor het eerst gehoord met 14 weken, daarvoor niet geprobeerd dus ik kan het niet met zekerheid zeggen, ik hoor wel vaak dat het de ene keer wel lukt en de andere keer niet, ook bij de vk.
je moet heeel goed zoeken hoor, onderin zeg maar, en gebruik een olie! maar op jou termijn heb je kans dat je t nog niet hoort, geen zorgen, ik hoorde het met +/- 12 weekjes! nog even geduld hebben misschien? succes
ik heb zeg maar gezocht aan het einde van je schaamstreekhaar zeg maar,ja sorry klinkt raar,maar wou het even duidelijk uitleggen, ja heb olie gebruikt ja ja mischien ben ik echt te voorbarig
met de angelsound is het heel goed mogelijk dat je nog even niks hoord..] ik heb t hartje met 10,6 voor het eerst gehoord, maar soms lig ik gewoon ff lekker te luisteren en dan draait me beeb weg ofzo want dan is in 1 x het geluid helemaal weg. Maar ga zeker niet lang lopen zoeken, veel vk zeggen dat het storend is voor je beeb, een dopler werkt namelijk met trillingen (geluidsgolven) en dat voelt je beeb dus ook zeker tussen de 10 en 14 weken kan dit heel storend zijn voor je beeb. dus af en toe 5 minuten proberen. (ik heb dit van internet dus als ik ernaast zit hoor ik het graag natuurlijk)
hoi iniminie ik heb ook n angelsound.ik heb het hartje vanaf 11 weken gehoord t was wel een gezoek in het begin. de verloskundige vertelde me dat ik ontspannen op mijn rug moest liggen en net boven je schaamstreek een beetje naar rechts moest luisteren. en dt is me gelukt ik weet niet of dit bij idereen zo is,maar iig veel succes! groetjes kelly
hoi hoi kelly,dank je voor de tip,ik wist niet dat het altijd rechts was,ik ga het zeker is proberen ja,ik zocht idd ook rond de streek van beeindiging schaamhaar,zo raar te zeggen ik probeer zeker maar een paar min,lukt het niet,andere dag weer phfff ik ben gewoon ongeduldig denk ik
Ik denk dat je gewoon nog even geduld moet hebben. Ik hoorde het hartje voor het eerst bij 11w+1 en dat was bij de vlk. En zelfs zij heeft ruim 10 minuten gezocht voordat de beeb zich liet "vangen"
Ik hoorde hem met 10 weken maar dat kwam omdat ik wist waar ik moest zoeken, zelfs mijn VK heeft er NU NOG moeite mee (omdat ze placenta voor ligt en het kindje heel diep), de VK kan het altijd slechter vinden als mijzelf haha (weet niet wat dat zegt over hun maar goed ik weet waar mijn kindje ligt en kan op min gemakkie zoeken dus dat scheelt. Ik ging met een koptelefoon (niet die bijgeleverde want die is K*T kwaliteit) rustig op bed liggen met heel veel aloe vera gel en gewoon zachtje elke cm afscannen heel laag beetje gericht naar je muts zeg maar je moet het de eerste paar keer ook echt alleen doen want anders hoor je het echt niet altijd..
Uhm, je hoeft niet alleen maar rechts te zoeken, die van mij hoorde ik juist links in het begin. Wel super laag zoeken inderdaad, bij zelfs iets onder het einde schaamhaar
hoi ik hoorde met 12 weken nog niets, toen met 14 weken weer eens geprobeert en toen vond ik hem wel. niets aan de hand dus. tip gebruik veel olie (dat geleid het geluid beter omdat de angelsound dan wat tegen de huid plakt) en zoek ongeveer 5 cm onder je navel, en vanuit daar ongeveer 7 cm naar links en naar rechts. soms heb je wel even tijd nodig om te vinden. oja de verloskunige adviseerde me pas na 12 weken de angelsound te gaan gebruiken, als je het voor die tijd doet irriteert het anders de baby, aldus de verloskundige. succes groetjes
Hai, Ik hoor het hartje pas sinds een week echt goed. Daarvoor heb ik het hartje 1 keer gehoord. Ik zou me absoluut niet druk maken, deed ik ook niet werd er alleen erg chagrijnig van !
Heel vaak vindt de VK het hartje pas na 13 weken... als jij dan nog geen ervaring hebt hoe en wat, wordt het met 11 weken wel heel moeilijk. Kan best zijn dat je het wel vindt, maar geen zorgen dus nu je niks vindt: het geluid kan gewoon nog even niet krachtig genoeg zijn... Zoek niet te vaak en niet te lang: die geluidsgolven zijn echt storend voor je kindje, ze vinden het vaak niet zo fijn. Ik heb steeds alleen bij de VK het hartje gehoord, heb nooit zo'n behoefte gehad om het zelf uit te gaan zoeken, en die kleine van ons heeft zo'n krachtig hartje dat het al bij 9 weken te horen was. Maar elke keer als de VK de doptone erop zette, kwam er precies op die plek een trap! In eerste instantie hoorden we dat dus ook op de doptone, ik voelde dat niet, maar vanaf 16 weken voelde zowel ik als de VK die trap ook! Alsof ze zeggen wilde: Rot op met dat ding! Ze reageerde er echt duidelijk anders op dan wanneer ik m'n hand op m'n buik legde: daar speelde ze mee, die doptone trapt ze echt weg. De laatste weken is dat niet meer zo, maarja, met je rug naar de buikwand en weinig ruimte, wordt het ook wel een beetje lastig wegtrappen....
Wij hoorden het hartje met 11wk1dg. Maar dit was bij de verloskundige. (misschien heeft die een wat professioneler apparaat) Thuis met de huis-tuin-keuken Angelsound Doppler bij 12wk2dg. Wel het geluid ver open draaien. Inderdaad heel laag zoeken, net op de "haargrens". Bij mij een beetje aan de linkerkant. Succes!
ik ga het vanavond weer opnieuw proberen,maar dan liggend had het geprobeerd half zittend,werkt mischien ook niet ik ben mischien wel gewoon iets te vroeg
Da's dus het gevaar van zo'n angelsound! Het is nog heel vroeg en de kans is goed aanwezig dat je de kleine gewoon nog niet kunt vinden. Een angelsound is geen medisch diagnose apparaat en ik zou me dan ook zeker nog geen zorgen maken.
Hoi Dames, Ik heb precies het zelfde... ik hoor ook niks! dacht dat ik vorige week wat hoorde maar geloof dat ik naar mijn eigen hartslag aan het luisteren was Maar als ik luister dan hoor ik of het aan het zwemmen is ofzo.. heel bijzonder of het aan het wegslaan is.... maar ja misschien zijn dat wel mijn darmen met lucht erin ofzo Maar toen ik de angelsound kocht heb ik ook zo soort gel gekocht maar uit jullie verhaal begrijp ik dat ik ollie moet gebruiken.... en plat op mijn rug moet liggen... ga het vanavond proberen hihihi.. Liefs, Wonder