Al vroeg een buikje, wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fleetwood, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben momenteel 8 weken en 4 dagen zwanger. En dat buikje... gaat harder dan verwacht! Vanochtend merkte vriend op dat mijn taille (die zo geliefde taille!) al langzaam aan het verdwijnen is. Dat schattige vrouwenkussentje, heeft zich over de hele breedte van mijn buik uitgespreid. Mijn heupen, die eigenlijk al net goed genoeg zijn, worden ronder. Een collega met een tweeling van anderhalf, viel het ook al op (ze weet het wel al dat ik zwanger ben). Natuurlijk is dat niet erg, het hoort er bij en stiekem ben ik ook trots :)D), maar het gaat sneller dan verwacht!

Ik lees vaak dat de meeste vrouwen bij hun eerste pas echt rond de 12 - 13 weken hun eerste positiebroeken kopen, maar ik merk dat het nu al ongemakkelijk zit. Daarnaast heb ik vandaag mijn eerste zwangerschaps-BH gekocht en oh, wat een verademing!

Wie herkent het en heeft toch maar een broek gekocht?

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Zegt dit genoeg? hihi
    M'n baarmoeder zit nou net boven het botje dus het zijn echt nog m'n darmen maar dat veranderd snel genoeg haha :D

3. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb ook al een buikje, maar ik bemerk dat ik vooral buikvet bijgekregen heb.. Dus het is niet ons kindje wat je ziet.. haha
    Als ik mijn buik uitzet heb ik echt een rond buikje, maar als ik hem volledig inhou zie je helemaal niets..
    Dus mijn vraag; met of zonder ingehouden buik? :D

4. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Fleur: oooh, dan ben ik niet de enige dus!

@Mysterious girl: met ingehouden buik ook! Net onder de ribben voel ik echt nog een kuiltje, maar daaronder kan ik inhouden wat ik wil, maar dat buikje zit er al echt. Ook darmen natuurlijk, maar aan de onderkant van mijn buik voelt het al goed stevig aan.

Ik ben nog niets aangekomen trouwens, ondanks dat ik niet meer sport en veel ongezonder eet (hello misselijkheid en beperkt eten...).

5. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Pfff hier ook kijk maar in mijn fotoalbum haha!

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hier ook al flink aan het groeien vanaf 8 weken. Met 9 wk kon ik mijn eigen broeken niet meer aan. Kijk maar eens in het buikfoto topic ;)

7. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Ik ook, nu al! Terwijl ik slank was en behoorlijk getrainde buikspierenhad. En ja, ik draag die zwangerschapsbroek al want die zit heeeeerlijk ;).

8. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Ja, hier was dit ook zo! 5weken:

9. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    lekker een broek gaan halen hoor.
    heb ik met 9 weken gedaan bij de eerste

10. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik heb met 7 wekeb de eerste positiebroek aangetrokken. Ik was al vanaf 5 weken flink aan het groeien.

11. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Hier helaas nog niet.. Ben jaloers als ik naar jullie buikjes kijk..

Mijn buik is ongeveer net zo groot als die van jullie nu, en sommige zijn zelfs groter.. En ik ben al 19 weken.

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik liep met 8 weken al in positie broeken..krijg mn gewone broeken met geen mogelijkheid meer dicht. .maar das bij iedereen verschillend ;)

13. mamahil

mamahil Actief lid

24 jul 2013
    173
    1
    0
    Hier gaat het ook supersnel!
    Vanaf 7 weken was het al goed te zien, maar nu kan ik het echt niet meer verbergen!
    Lekker positiekleding aandoen als dat lekkerder zit!

14. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Ik ben nu ruim 6 weken en mijn buik zet zich ook aardig uit. Draag momenteel ook alleen maar wijde truien zodat ik het een beetje kan verbergen voor de mensen om ons heen.

15. Fran88

Fran88 Actief lid

2 nov 2013
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een herkenning! Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger, maar heb nog maar 1 broek die me lekker zit. De rest zit strak en knelt, niet lekker dus. Ook ik trek wijde kleding aan omdat ik bang ben dat het op gaat vallen. Ik werk met kinderen, zij zullen het in alle eerlijkheid ook zeggen als ze het zien, dat moment probeer ik nog wat weekjes uit te stellen haha!

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Wat grappig zeg :p
    Bij de eerste kwam mijn buik pas rond de 20 weken. Bij de tweede rond de 17 weken en ik ben erg benieuwd hoe het nu zal gaan. Al merk ik wel nu al dat mijn riem savonds een gaatje groter moet :p

17. Brusje2014

Brusje2014 Actief lid

2 mei 2013
    127
    45
    28
    Vrouw
    ZZP'er in de zorg
    Midden Limburg
    Heel herkenbaar. hier 8w 6d zwanger van de tweede.. ergens oo;)k wel leuk

Bijgevoegde bestanden:

18. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Jeetje, hier is nog helemaal niks te zien met 12 weken. Heel apart dat het zo verschillend is! Ook wel mooi toch, als je meteen al zo'n buikje hebt :) Is 't tenminste te zien dat je zwanger bent.

19. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Idd wat een verschil ben er een beetje jaloers op !
    Ik ben al over de helft en het begint nu pas een beetje
    Ieder lijf is anders !

Mooie buikjes hebben jullie

20. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik kon hetook echt niet verborgen houden. Met moeitetot 8 weken..toen stroomden de opmerkingen binnen.
    En de positiekleding ook:D

Deel Deze Pagina