Angelsound gevaarlijk

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mamavanle, 18 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 11+3 zwanger en heb de afgelopen 3 dagen op rij even geluisterd naar het hartje van de baby. Gelukkig het hartje gevonden maar nu voel ik me schuldig tegenover mijn baby'tje want lees dat het voor de 12 weken gevaarlijk kan zijn en dat iedere dag luisteren niet goed is. Ik maak mij nu zorgen over de gezondheid van mijn baby. Is dit terecht??

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi MamavanIe,

ik zou het gewoon even niet meer doen. Het is niet bewezen dat het schadelijk is hoor en ik ken genoeg mensen die het hartje zo vroeg al laten horen om die reden. Maar andersom wordt ook geredeneerd. Niet luisteren voor de 12 weken omdat je het gewoon niet weet. Geen zorgen maken, niet schuldig voelen, want je bent echt niet de enige die het doet. Maar het heeft geen meerwaarde. Je voorkomt er niets mee. Probeer op je lichaam te vertrouwen en zolang je geen rare dingen hebt, zo min mogelijk luisteren is mijn mening. Een keertje is natuurlijk prima, maar weet ook dat het je onnodig ongerust kan maken omdat je niet precies weet hoe je het hartje moet interpreteren.

groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina