Beste lezer, Ik heb een vraag en hoop echt dat iemand mij antwoord kan geven. Ik ben zwanger en begin te twijfelen aan datum bevruchting. Obv de volgende gegevens zou ik ook wat gedachtes willen: Uitgerekende datum is 6 april Dag laatste menstruatie 26 juni Van 12 op 13 juli seks gehad, in mij klaargekomen en ben niet aan de pil. Maandagavond 19.00 morning after pil gehad. Maandagavond 21 juli seksueel contact maar geen seks ook niet wat dat betreft bij elkaar in de buurt gekomen. Wat is er wel gebeurd: gevingerd en oraal bevredigd bij hem en in mijn mond klaargekomen. Echo's 10 WK 12 WK en 15 WK gaven 6 april aan. Ik weet m'n cyclus niet precies maar werd gewoon iedere maand ongesteld, volgensmij altijd een dag of 3 later dan eigenlijk moest. Verder die weken niets gedaan op seksueel gebied. Ik denk dat mijn eisprong dus ook rond die 12e was en niet week later. Ik ga er steeds vanuit dat het van de 12e is, maar moet ik rekening houden met een kans dat er toch die maandag voorvocht of sperma op de een of andere manier in mij is gekomen en het daarvan is? Of is de datum en de gegevens vrij duidelijk dat ik voor 99% zeker ben van de keer seks. Ik hoop dat iemand wilt meedenken hierover. Alvast bedankt.
En je bent na de morningafterpil niet ongesteld geworden? Dan ben je van die keer toch echt zwanger geraakt, misschien heeft die de innesteling uitgesteld of bemoeilijkt, waardoor je een week korter zwanger bent dan je zou verwachten bij een normale cyclus van 28 dagen. Maar is het belangrijk? Is er sprake van een andere vader in dat geval?
Ja dat is dan zo. Ben niet meer ongesteld geworden nee ik weet al 100% dat het van de 12e of de 21e is maar de 21e heb ik geen seks gehad en ik denk ook obv datum eisprong enz dat het van de 12e moet zijn maar hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik mij afvraag of ik rekening moet houden met een reële kans dat het ook KAN dat het van de 21e is. Ivm voorvocht of wat dan ook wat dan alleen door contact met hand gegaan zou moeten zijn wat ik niet denk maargoed...
Je hebt de 21e geen seks gehad alleen oraal. Je kunt niet zwanger worden van sperma in je mond. De 12e wel seks waarbij hij in je is klaargekomen ookal heb je de morning after pil op je bent toch echt die keer zwanger geworden hoef je verder niet over te twijfelen.
Omdat ze dan weet wie de vader is. Verder weet ik ook wel zeker dat je dan de 12e zwanger bent geworden.
Je kan er wel vanuit gaan dat je de 12de bevrucht bent geworden want de 21ste is er niet in je klaargekomen, je hebt sperma in je mond gekregen maar daar word je niet zwanger van Ik hoop van harte voor jou dat je dan zwanger bent van je partner als je een partner hebt en niet van de andere man, succes.
@Linanee: haha, misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar dacht om het volgende : En het antwoord dat TS onder deze reactie geeft begint met: 'Ja dat is dan zo.' Nam aan dat dit sloeg op de vraag van Marlijn. Dit verklaart dan ook waarom TS het zo graag wil weten. Maar mocht ik het verkeerd begrepen hebben, dan bied ik uiteraard bij deze m'n excuses aan. Wil geen roddels verspreiden ofzo haha.
Ik heb ook begrepen dat er 2 mannen in het spel zijn en dat zij graag wil weten wie de vader is door zeker te weten wanneer ze bevrucht is dus je bent niet de enige die het zo ziet.
Zeker jammer! Ben nu wel benieuwd hoe de situatie voor haar is. Hopelijk heeft ze de vader als partner en staat ze er niet alleen voor.