Update! Hartje afgelopen week aantal keer snel gevonden! Mijn baarmoeder ligt al 2 vingers boven mijn schaambotje en dat is ws ook de reden dat ik het al zo vlot kon horen (vorige week voor t eerst met 7w4d) De vk vond het een kletsverhaal dat het schadelijk zou zijn. De enige reden dat ze het niet aanmoedigen is dat sommigen doordraaien als ze het hartje even niet kunnen vinden 😁 tja.... En daar geeft ze wel een puntje natuurlijk! Ik ga nog even teruglezen want ik heb heel wat blz gemist
Nou.... Pffffff..... Gezellige boel; een topic openen met een fijn berichtje! Ik ben gewoon blij dat ik het af en toe kan horen en na 10 seconden heb ik het ook wel weer gehad..... Het is een prachtig geluidje maar niet iets om uren naar te luisteren *schaam*...... Het duurde ff voordat ik doorhad wat TS betekende ))))
Ik heb hier een echo liggen van 6,3 weken waarop toch echt het hartritme met een bpm van 170 op staat. Ter plekke ook nog gehoord met doptone zodat ik t op mijn tel op kon nemen en thuis aan man kunnen laten horen. Marrel. Het kan dus zeker en erg leuk!!!
Wat super dat je het hartje snel kan vinden! Geniet ervan! Ik heb die wetenschappelijke onderzoeken die zeggen dat het schadelijk is ook niet kunnen vinden... Ze zeggen alleen dat ze niet weten of het schadelijk is. Net zoals ze niet weten of een echo schadelijk kan zijn en of het verven van haren kwaad kan.' Mijn verloskundige gaf de zelfde reden als die van jou! Verder zei ze dat ik mijn lichaam moest leren vertrouwen! Ik voel de kleine nu elke dag wel paar keer trappelen ook erg leuk! Geniet van je zwangerschap en doe waar jij je goed bij voelt!