Angelsound hartje luisteren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door leeuw86, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    meiden, heb me druk gemaakt om niks! vandaag een mooie echo gehad alles was goed:)

2. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Je moet ook niet zo vroeg proberen te luisteren want is heel normaal dat je het niet kan vinden. Je hebt het al eens gehoord en nu ligt hij/zij ergens anders. Voor 12 weken zit je baarmoeder nog achter je schaambot dus heel logisch dat je niks vind en je hebt geluk als je wel wat vindt.

3. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Had jou reactie nog niet gezien! Gefeliciteerd met je mooie echo!:D

4. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    ik heb ondertussen het hartje kunnen horen ,maar na nog geen minuutje valt het weg,en erna als ik opnieuw luister is het terug ok,zou dit normaal zijn dat het zo ineens wegvalt .?

5. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Je beebje zal zich vast verplaatsen als je aan het luisteren bent;), was bij mij in het begin ook zo.
    Had ik hem eindelijk gevonden, was ie weer weg en na een tijdje kon ik hem meteen weer vinden op dezelfde plek.

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hoe hoor je dan dat hij/zij beweegt? Ik hoor ook vaak alleen maar gerommel maar kan er niet uit opmaken dat dit het bewegen is van onze frummel!

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik heb de angelsound sinds gisteren en idd, soms hoor je hem en dan is ie weer weg. Moet ook lang zoeken voordat ik hem gevonden heb.

8. vickie

vickie Lid

25 jun 2010
    40
    0
    0
    limburg
    Ik kon met 10,3 het hartje voor het eerst horen met de angelsound en toen ook dagelijks geluisterd tot ik hem maandagavond ineens niet meer kon vinden heb wel 20 min gezocht maar kon echt niks meer vinden alleen mijn eigen hartslag gelukkig hadden we voor dinsdagmorgen 11 uur de nekplooimeeting staan het eerste wat ik aan de dame die de echo maakte vroeg was klopt het hartje want ik was er van overtuigd dat het kindje niet meer leefde maar het was springlevend en het hartje klopte luid en duidelijk dus een angelsound kan je geruststellen maar ook flink in de stres brengen dus ik heb hem ver weg gestopt in de kast en haal hem niet meer tevoorschijn.

9. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    vickie, gelukkig is alles goed met jullie uk, het kan je flink laten schrikken die angelsound, bij mij ligt ie in de kast en blijft er voorlopig ook!

10. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    is het normaal dat ik het hartje heel in de verte soms hoor .dit was gisteren en deze morgen?

11. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    ja dat is normaal. Je kindje kan zich bewegen in je baarmoeder, en ligt er echt niet altijd vlak onder :)!

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja hoor :) En mijn baby zwemt ook weg als ik hem een paar seconden heb gehoord (gisteren trouwens niet maar na een paar seconden heb ik de bevestiging die ik zoek dus stop ik toch). Ik hoorde mijn uk pas met ruim 13 weken. Nooit stress gehad, anders had ik het ding ook niet gekocht. Probeer het eens misschien twee keer in de week.

Deel Deze Pagina