Hallo. ik weet niet zeker of ik dit hier goed plaats, maar weet anders niet zo goed waar het wel bij hoort We zijn er eindelijk uit wat het geboortekaartje word. Maar nu dus nog een mooie tekst (en opmaak) Ik ben ideeen nodig, ben totaal inspiratieloos. hebben jullie leuke ideeen? Bij thijs op het kaartje stond: maandenlang gekoesterd, om een leven lang van te houden. Dit is het kaartje: (opmaak word ook heel anders, vind dit niet zo mooi)
Qua tekst kan ik je niet echt helpen , Wij hebben hele standaard teksten. Maar mag ik weten waar je het kaartje vandaan hebt?
Het kaartje is van belarto. Zowel online als bij de drukker te krijgen. Hij komt uit het boek hello world
Wij hadden de volgende tekst voor onze dochter: "Zo gewenst, zo bijzonder, voor ons ben je een groot wonder"
Wij hebben gekozen voor een songtekst. Het was even zoeken om niet met de standaard teksten aan te komen, zoals Stevie Wonder of Aerosmith, maar zijn uiteindelijk bij de tekst van 'my light' van Sully Erna uitgekomen. Het hele nummer is geschikt, maar wij hebben gekozen voor de eerste 4 regels van het 3e couplet. Wel hebben we ook de artiest en titel onder de tekst gezet. Dat vind ik bij een quote wel zo netjes.