ik wil ook graag een babysound.... ga vanmiddag ff naar utrecht. verkoopt de prenatal hem? thnx.... jantina
K weet alleen dat de kijkshop m had toch? Maar je kunt allicht ff kijken bij prenatal. Wij hebben m gehuurd voor n maandje. Bij www.babybeats.nl of bij www.babysound.nl
is het bij iedereen standaard aan 1 kant te horen, dus bij iedereen links of bij iedereen rechts, of verschilt het per persoon?
nee hoor ik hoor het rechts onderin en beetje links 3 cm ondermn navel... wat mn vk zei was dat dat komt omdat mn mannetje met zijn hoofd rechts ligt en met zijn billen links dus overdwars in mn buik vandaar je het op 2 kanten kan horen... het kan echt alle kanten op hoor ... groetjes en veel plezier met je angelsound.
Vanaf wanneer hebben jullie zo'n Angelsound? Ik wil graag ook eentje huren of aanschaffen, maar ja, dat moet dan wel zin hebben natuurlijk..... Hebben jullie allemaal gewacht tot na de eerste echo?
@Judy77- Ik heb hem met ongeveer 15,5 weken gekocht, ik wilde wel zeker weten dat hij te horen zou zijn. Ik vind het nu echt heel gemakkelijk, vaak zelfs in 1 keer. Maar dan moet ik wel baby olie gebruiken, zonder gaat het veel moeilijker. @Jantina - bij mij in Hoorn werd hij niet bij de prenatal verkocht maar wel bij de kijkshop!
eej judy... ik had hem bij een abonement gekregen van kinderen ik was toen 8 weken en ik hoorde hem toen af en toe niet iedere keer hoor... wat betreft het huren van zo'n ding ik zou het niet doen dan kan je het beter kopen hij kost ongeveer 45,- je kan hem via angelsound zelf kopen, maar ook bij de kijkshop of een baby zaak in de buurt. let wel op een angelsound is niet gevaarlijk dat gaat via een soort microfoon zeg maar, maar een dopler zou ik afraden die maakt geluidsgolven van en naar het kind toe en als je dat vaak gebruikt is dat niet goed voor je beeb ( advies van mijn gyn toen des tijds) succes en veel plezier.
Oh dank voor de tip Mandytjuh.. Ik was wel van plan die angelsound te kopen, zag net de huurprijzen en dan is het voor 1 maand huur net zo duur als kopen.... Bijna jarig, kan het ook cadeau vragen.....
geen dank judy... als verjaardags cadeautje is het ook heel leuk... ik weet niet of je wel eens een magazin van kinderen koopt anders kan je overwegen lid te worden en dan heb je hem voor niks natuurlijk. kijk maar groetjes van mij...
ik heb net ff voor je gekeken maar ik zag het er niet meer bij staan teminste bij www.zester.nl niet... ik zal straks wel is ff voor je rond snuffelen of je hem ergens bij kan krijgen moet straks eerst ff kleine weer na school brengen...
Ik hoorde het ook amper,moest goed proberen,maar mn placenta ligt aan de voorkant hoorde ik,van de echo mevrouw ,en met de weken die komen word het steeds makkelijker te vinden ,en voelen zegt ze dus,ff afwachten
ik hoor wel vanalles maar ik geloof niet dat dat het hartje is, ik weet het eigenlijk niet. maar denk van niet
als je slim bent leg je dat ding bij je op je eigen borstkast en dan hoor je je eigen hardslag. als je net als ik een voorliggende placenta heb dan hoor je dus ook onder in je buik ( ligt eraan hoever je bent) ook je hardslag zowel links als rechts. je moet zo ongeveer 1 cm boven je randje van je onderbroek luisteren daar moet je het ergens kunnen horen. als je het hoord zal je merken dat het meer malen sneller is dan jou eigen hardslag! groetjes en succes
Ik heb gister voor het eerst het hartje gehoord met de bellytalk het is idd echt geweldig om het hartje te horen bij mij ligt het kleintje trouwens helemaal onder me navel nog iets verder dan de rand van me onderbroek.
@Mandytjuh stond inderdaad niet bij Zester, maar goed, dan gewoon voor mijn verjaardag, dan ben ik 11 weken zwanger, dan heeft het ook gelijk wat meer nut! Ik ben wel heel benieuwd hoor, ook wel een beetje jaloers dat jullie al zover zijn.....maar goed, voor je het weet is het voor mij ook zover....leuk zeg, zwanger zijn!
ik had het hartje al vakaer gehoord maar niet zo duidelijk als gisteren! het leek wel of ie dat ding kapot wilde bonken! heel gaaf! eht heel heel heel duidelijk! hihi dat was wel genieten joh!
ik heb er spijt van dat ik dat ding heb ik heb hem 2/3 dagen geleden ofzo voor het laatst gebruikt maar durf eigenlijk niet meer... ben bang dat ik het weer niet hoor en word daar alleen maar onzeker van... Nog 1,5 week en mag ik weer naar de vk pas daarna durf ik weer denk ik...
Daar zat ik ook steeds aan te denken nu hoor ik het hartje steeds goed en kan hem ook snel vinden maar stel je kan hem een keer niet vinden wordt je echt wel overspannen.
Nou zat ik ff te googlen en ik heb dus een: "bebe sound prenetal heart listener" Nou las ik dat er meer waren die met dit ding het hartje moeilijk konden vinden en dat ze de angelsound beter vinden. Hebben jullie ervaring met deze? Misschien dat ik daarom het hartje niet kan vinden, bij deze kan je namelijk ook geen babyolie gebruiken omdat er een (net als bij oordopje) stof om heen zit...