Plat liggend heb ik ook al heel lang geprobeerd, half liggend en zelfs staand ook al. En volle of lege blaas, ik hoor bij beide niks Ik zoek heel laag, maar heb ook al wat hoger richting me navel geprobeerd, daar deed de verloskundige het ook ongeveer. Tenminste 2 á 3 vingers lager dan de navel en links. Maar ik hoor echt niks. Alleen geruis. Ik heb deze: Sonotrax A, SUPERACTIE met de gel er ook bij.
Ik heb ook nog niets gevonden... en in mijn gebruiksaanwijzing staat dat ik er geen gel bij hoef te gebruiken.. Ik heb die van de kijkshop van 34,99 en heb wel eens gelezen dat mensen er vanaf 11 weken een hartje mee konden horen.. Ik ga het vanavond nog eens proberen met een volle blaas en gel.
Die heb ik ook, kon het bij de 1e en de 2e vanaf 12 weken horen! Ik gebruik altijd (baby) olie!! En zet het geluid op het hardst!
ik heb 1 keer een toevalstreffer gehad vorige week, daarna niet meer maar toen ik de topictitel las dacht ik al ohjee HELP! ?? de angelsound is lang niet zo goed als die van de vk, zij had hem direct en gewoon boven mn schaabot, ik diezelfde avond nog geprobeerd maar nee. dus geen paniek, het is nog te vroeg!
Dan zou die van mij het toch wel moeten doen?? Ik heb volgens mij dezelfde als onze verloskundige.. Sonotrax A, SUPERACTIE
Ga ik het toch vanavond weer proberen maar dan met babyolie.. Ik raak er ook niet van in paniek hoor...heb gisteren het hartje nog gehoord bij de VK maar het lijkt me zo leuk als je het thuis ook kan horen ivm de andere kids thuis
De angelsound van de kijkshop is een waardeloos ding waar je als hoogzwangere nog niet eens het hartje mee kan horen. Hier helaas dezelfde koop gedaan in het begin. Nadat ik de ervaringen gelezen had die dus allemaal slecht waren (niemand had er goede ervaringen mee wat ik kon lezen op google) heb ik een officiele angelsound besteld via internet. En gelijk het hartje kunnen vinden.
ik heb er ook 1 gahad ! je moet als je zo vroeg wilt doen helemaal onderin zoeken en best hard duwen ! ik weet wel dat zo'n ding je gek kan maken als je m niet vind . als je veel verder bent is t een geweldig apparaat
Weet niet of iemand dit al gepost heeft (niet alles gelezen),maar de angelsound van de kijkshop zegt dat dit kan vanaf 12 weken,maar dit is NIET zo! Het is misleidend, want als je goed leest dan staat er dat deze angelsound gebruik maakt van geluidsgolven (een microfoon dus) en dat kan pas vanaf 20 weken. Een 'doppler' (dat is wat een VK gebruikt) werkt anders en daarom kan je daarmee eerder de baby horen. Dit geld dus alleen voor de angelsound van de kijkshop en alle anderen die werken wel op het zelfde principe. Wel is het zo dat de 1 het hartje eerder vind dan de andere, maar met die van de kijkshop duurt het echt veel langer.
Hey, Ik heb met 10 weken een doppler van (Luvion besteld. Met een dubbele headset en een opnamekabel) Rond de 10 weken heb ik heeeeeeel lang gezocht en heel eventjes het hartje heel laag gevonden. Daarna dagen lang NIET! Uiteindelijk ben ik gewoon gestopt met zoeken omdat ik me niet ongerust wilde maken en zoiets had van ik wacht wel een paar weken en probeer het dan weer. Op 12 wkn had ik het hartje binnen 5 minuten gevonden. En nu lukt het steeds makkelijker. Het is bij iedereen verschillend vanaf wanneer je het goed kunt vinden, daarbij zwemt het kind alle kanten op en kan het ook voor een deel achter je schaambot verscholen zitten waardoor je doppler het niet kan horen. Ik heb het in het begin ook met de bijgezonden gel gedaan. Die is nu op en gebruik ik babyolie. Werkt perfect! En als je het hartje opneemt in een muziekprogramma kun je het ook bewerken (geluid duidelijk/harder zetten) en eventuele ruis verwijderen. Veel suc-6 en plezier. (en probeer niet meteen ongerust te worden als je het niet kan vinden)
Dacht al dat dat die van alecto was....Als je de bon nog hebt zal ik hem gelijk proberen terug te brengen. En via internet de echte angelsound bestellen, daarmee hoor zeker weten het hartje meteen.
Joy, is het al gelukt?? Ik hoop het maar..!! Mij is het net een uurtje terug eindelijk gelukt..!!! Het heeft even geduurd, maar ik was ontzettend blij toen ik het hoorde. Ik kwam onder de douche op het idee, om het toch maar eens met massage-olie te proberen, i.p.v de bijbehorende gel. Het ruist een stuk minder en ik nu is het wel gelukt. Dus ik denk dat dit wel zeker beter werkt dan de gel. Ik hoop dat het bij jou eindelijk is geluk Dat zou natuurlijk wel mooi zijn.
@Friesland...Heb het nog niet opnieuw geprobeert want heb alleen maar drukke dagen achter de rug en telkens als ik rustig lig val ik direct in slaap....maar ga van de week wel weer een poging doen en dan ook met olie want het schijnt wel te werken lees ik overal
Heb gisteren dit topic ff doorgelezen, mij lukt het ook niet...... :S Maar ik ga ook de olie proberen zometeen als ik in bed lig! succes allemaal!
Het helpt bij mij ook als ik hem goed scheef hou richting mijn schaamstreek. En dan best hard drukken. De ene keer is het meer links en de andere keer meer recht. Maar in ieder geval wel een stuk onder de navel, best laag.. Hoop dat het lukt Joy en Prutsje..!! Zal voor jullie duimen..
thanks! ik hoop ut ook Ik hoor echt veel, geborrel, 'gezoem' (een doorstromende ader???) en soms lijkt t wel te waaien in mijn buik, maar de hartslag van mn prutsje hoor ik niet!!! Gelukkig ben ik geen 'stresskip' die zich nu gelijk zorgen gaat maken, was alleen erg leuk geweest als ie gelijk had gewerkt!
M'n moeder had van kennissen een fetal doppler gekregen. Die heeft ze vandaag gebracht. Zo even snel lukte het niet maar vanavond heb ik even rustig de tijd genomen en als ik plat lig en m'n bekken wat kantel met de doppler richting schaamstreek dan kan ik het horen! Hard en stevig Nu ik weet waar het zit kan ik het zelfs ook staand vinden. Kon ik het aan m'n vriend laten horen die achter de pc zat haha.
Ik heb hem ook en heb het hartje altijd nog kunnen vinden. En ook erg duidelijk! Dus het verschil tussen je ´´darmen´´ of het hartje moet je duidelijk kunnen horen. En met jou aantal weken moet je inderdaad net iets boven je schaambod zoeken en ook helemaal over de hele lengte zitten. Rond dat aantal weken zat het bij mij echt helemaal links dicht naast het heupbot!
Weet niet of jullie je buik ook insmeren met bodylotion of je buik wassen met bv Dove maar daarvan gaat de doppler bij mijn vk altijd ontzettend ruisen. Niet teveel smeren/soppen dus voordat je zo'n ding gaat gebruiken!